Wat betreft alle vaccinatie, het is een massa product geworden, (ieder kind of dat het nou een laag of hoog geboorte gewicht heeft, wel of geen borstvoeding krijgt, ze krijgen allemaal dezelfde coctail in een prik) wel een "medicijn". Terwijl medicijnen(dosering) afgestemd worden op de persoon die ze gaat krijgen en er zit een bijsluiter bij. Vreemd dat bij vaccineren geen bijsluiter is, er niet gesproken wordt over de inhoudstoffen van zo'n vaccin. Er wordt al helemaal niet gesproken over dat je kunt afwijken van het Rijksvaccinatieprogramma als je dat wilt of als het nodig is. Wie bewust wil kiezen kan informatie inwinnen bij NVKP of kijken op de site van Vera Scheibner zij doet wetenschappelijk onderzoek naar Vaccinatie.
Goh, wat ben ik verbaasd over deze uitkomst... (not) En bij vaccinaties bestaat wel een bijsluiter hoor, je moet m alleen zelf opvragen bij het CB (heb ik ook gedaan, had meteen mot met de arts, dom mens). Ze hebben dozen vol!
weten jullie dat er geen wetenschappelijk bewijs is dat vaccineren werkt? Vraag aan elke willekeurige arts, ze kunnen het je niet overhandigen. En dat geroep altijd over wat er allemaal wel niet gebeurd als er niet meer gevaccineerd word. Waar wordt dat op gebaseerd? Hebben ze wel eens geprobeerd om niet meer te vaccineren? Het is alleen maar speculeren en angstmakerij zodat we allemaal maar lekker doorgaan met massa-prikken. En de pharma industrie dus met geld verdienen. Vertrouw op je eigen goede imuunsysteem en de gezonde leefomstandigheden waar we dezer tijd in leven! En wat heelgezond al zei, Viera scheibner heeft heel veel onderzoek gedaan naar vaccineren. Als je meer wilt weten over de andere kant van vaccineren is dat een goed aanknopingspunt. Maarja, ieder zo zijn keus. We willen uiteindelijk allemaal het beste voor onze kleintjes...
Hmm... Ja deze uitkomst was te verwachten. Vraag me ook sterk af, wie allemaal een hele dikke vinger in de pap gehad hebben met betrekking tot dit onderzoek. Wij hebben Danyael niet laten inenten voor de hele mexicaanse griep hype. Hij heeft tot nu toe wel alle vaccinaties gekregen, die al jarenlang gegeven worden. Die zowel ik als mijn partner vroeger gehad hebben. Daarvan denk ik wel dat er genoeg bekend is. Maar deze voor de mexicaanse griep, is zo massaal in productie gegooid, en waar er normaal gesproken jaren nodig zijn voor een gedegen onderzoek, kunnen ze dat bij deze ineens in een paar weken/maanden. Geloof er geen donder van!
Ja, is ook heel krom hoor! En de reactie die ik kreeg van de CB-arts was op z'n minst merkwaardig te noemen, ze werd gewoon bijna boos op me terwijl we allemaal recht hebben om die bijsluiter te krijgen en sterker nog, de bijsluiter is gericht aan de ouders! (heb wel laten vaccineren volgens RVP (maar niet Mex griep) want vind de NVKP het andere uiterste maar zelf een beetje kritische houding wordt niet gewaardeerd bij mijn CB)
meisjes meisjes, hebben jullie nu nog niet door dat het rivm alleen naar buiten brengt wat ze naar buiten willen brengen. rond de entingen en alle ziektes die de laatste tijd "ineens" opduiken zitten hele campagnes die zorgvuldig opgezet worden met opzet. ga maar eens spitten in de voorlichting. elke site die je kunt vinden wordt direct of indirect terug gevoerd naar 1 van de 2 farmaseutische bedrijven die de vaccins maken in nederland. vrijwel elk lid van beoordelingscomissies heeft belangenverstrengeling met 1 of meerdere dingen en vaak ook 1 van die 2 farmaceutische bedrijven. je zal nergens maar dan ook nergens objectieve info kunnen vinden. ik ben overigens wel voor! de standaard entingen. ik denk ook dat die baby's gestorven zijn aan het vaccin. ze nemen het niet voor niks uit de roulatie. het heeft op mij diep indruk gemaakt dat op tv gezegd werd dat de eerste dode gevallen was bij de mexicaanse griep en dat wij hier in de stad 2 dagen ervoor een meisje weggebracht hebben die ook gestorven was aan de mexicaanse griep maar die werd en wordt nergens vernoemd. dat vond ik vreselijk voor die ouders dat het niet belangrijk genoeg is om vermeld te hoeven worden dat je dochter dood is. hetzelfde gevoel heb ik bij die arme ouders van die babytjes. die nu "nergens "aan gestorven zijn als je het rivm moet geloven. het zal je kleintje maar wezen. je kan een fout maken maar geef het dan gewoon toe. maar dan schrikt iedereen en willen we massaal niet meer laten enten. en dat willen ze niet. hoewel die serie allang en breed uit de roulatie is genomen.
Nou idd zeker! En ook echt vreselijk hoe moeilijk er op sommige cb's over gedaan word. Maar denk dat het er ook aan ligt dat voor een hoop mensen het cb 'heilig' is, het cb doet het, het cb zegt dat het moet, dus dan doen we dat (niet alleen vaccinaties, maar alles). Hier werd idd niet vanuit hun verteld dat we ervan af konden zien of ervan af konden wijken. Wel vertelde ze dat ze op het cb de vaccinaties van het rvp gaven en voegde er meteen de vraag achteraan of wij er bezwaar tegen hadden, wat we dus wel hadden, en dat antwoord hadden ze duidelijk weereens niet verwacht... Trouwens over die mexicaanse griep, ik vraag me eigenlijk nog altijd af waar die vreselijke epidemie toch blijft??? Die is zag volgens mij al die vaccins gekocht worden, hele hordes mensen die vaccins zijn gaan halen en toen besloten snel rechtsomeert te maken, want brrrrr daar wilde hij niet heen ! Hahaha!
ik weet niet wat het belang van cb's is in deze, maar te gek voor woorden is het dat dktp en hib gelijkttijdig gegeven worden, als je even gaat google dan kun je een rapport vinden van het ministerie waarin vermeldt wordt dat de vaccins tegelijk geven afgeraden wordt maar dat er besloten is om dat wel te doen wegens orginasatorische redenen. In mijn ogen zeer kwalijk dat er zo met gezondheid om gesprongen wordt.
Ik ben voorstander van het rijksvaccinatieprogramma. Ik denk zelf dat dit er (mede) voor zorgt dat bepaalde ziektes vrijwel niet meer voorkomen in Nederland. En ook dat men hierdoor in de 'luxe positie' zit om te kiezen niet mee te doen aan het vaccinatieprogramma. De ziektes komen toch erg weinig meer voor. Ik vraag me wel af waarom er zo vroeg begonnen 'moet' worden met vaccineren. Ik heb aan mijn dochter gemerkt dat ze de vaccinaties met 11 maanden beter kon handelen dan met 2,3 en 4 maanden. Dus dat zou ik een volgende keer anders doen denk ik. Verder ga ik er vanuit dat het RIVM het beste met mijn kind (en met iedereen natuurlijk) voor heeft. Wie ben ik om hun advies in twijfel te trekken..?? Ik ben maar een simpele ziel, zonder diepgaande medische kennis, dus ik moet vertrouwen op de kennis van anderen. Dat wil niet zeggen dat ik compleet blindvaar op iets wat anderen adviseren. Ik weet precies wat mijn dochter krijgt en wanneer. De mexicaanse griepprik heb ik ook overgeslagen, mijn dochter is gezond, dus een griep zou ze moeten aankunnen. Dat zou bij een ziekte als Difterie lastiger worden. Ik heb ook gegoogled op Vera Scheibner. Er zijn idd wel punten bij waarop ze eventueel gelijk zou hebben. Maar daarentegen zijn er ook genoeg onderzoekers die het tegendeel beweren. Ik heb ook nog gezocht naar het rapport van het ministerie waarin zou staan de de vaccinaties om organisatorische redenen tegelijk worden gegeven. Maar die kon ik niet vinden. Wel een pagina van een homeopaat, waar dat wel stond.. Maar goed ik dwaal af. Nav het topic.. Ik ga er maar vanuit dat het goed onderzocht is of de vaccinaties de oorzaak van de dood van de kindjes is. Ik begrijp wel dat er echt duizenden en duizenden vaccinaties uit dezelfde serie zijn, die in verschillende landen zijn gegeven. En er verder geen problemen zijn geweest. Misschien was het wel gewoon echt toeval??? Maar het is natuurlijk afschuwelijk als het toevallig jouw kindje is... De vaccinaties zijn in eerste instantie wel teruggehaald, maar mogen nu in principe gewoon gebruikt worden. Zoiets zullen toch ook alleen maar doen als ze er 200% zeker van zijn dat het vaccin in orde is...
Die geven wij idd ook niet tegelijk ! Zal trouwens wel een googlen op de naam die jij eerder gaf, ben benieuwd. Wij zitten namelijk in twijfel om helemaal te stoppen met de vaccinaties. (Oudste twee hebben dktp1234, hib1234 en pneu1234 gehad, Jongste dktp12, hib12 en pneu1). En idd heel erg kwalijk, sowieso erg kwalijk dat er zo weinig over alles dat erin zit vrijgegeven word. Daarbij heeft dan ook echt ineens alles een andere naam (lees onleesbare/onherkenbare naam). Nouja, we zien wel. Weet wel dat ik advies van iemand gekregen heb en die snapt eigenlijk helemaal niet dat wij onze kinderen hebben laten enten, maar zegt ook heel duidelijk het zijn jullie kindjes en het is dus jullie mening, ik kan enkel advies geven.
EmyD: Ik kon het wetenschappelijke artikel van het ministerie ook niet vinden... Kan iemand dan even die link geven?
Milan heeft tot nu toe alle vaccinaties nog gehad. Maar twijfel wel elke keer eigenlijk. Nu "hoeft" hij even niet, maar ben nu wel hard aan het denken om de volgende niet te doen. Denk er nog goed over na.
Het oorspronkelijke stuk is nergens meer op het net te vinden. Wel de volgende tekst kunnen vinden; 2. Vaccins zo veel mogelijk apart geven In de praktijk blijken met name combinatievaccins klachten op te leveren. Daarom pleit Smits ervoor zo veel mogelijk vaccins apart te geven. In de eerste plaats de Hib (Haemophilus influenzae b; red.). In de Verenigde Staten gebeurt dat al. Aanvankelijk was het ook de bedoeling om de Hib apart te geven van de DKTP (difterie, kinkhoest, tetanus, polio; red.) omdat het een te grote belasting zou zijn voor het kind. Omdat het organisatorisch niet haalbaar was, is alsnog besloten ze samen te geven. (te vinden op de site natuurlijk-welzijn.org/artikel/Vaccinatie171) (bij Tinus Smits vind je ook goede informatie)