oh knip leuk! ben gelukkig niet de enige die ze niet kon lezen...voelde me al een muts.... ben er als het goed is klaar voor met banner en al, jeej! Weg met die vage gasten en heike enzo... Loïs en ik zitten aan een pizza met sjantionnetjes, lekker mama!
hahahaha sjantionnetjes! moest de zin 3x lezen en nu snap ik hem hahahah. Smaakte zeker wel. Ik kom nog steeds niet op die andere...
zitten jullie nu allemaal op het nieuwe forum, wehhh ik ben nog niet toegelaten... Ga ik hier maar even monologen... Meisjes liggen er weer op...pfff valt wel tegen zo in je eentje. Snel boodschapjes doen, meisjes ophalen, thuiskomen en spulletjes opruimen, rompers/broeken in de week zetten, koken, Guusje nog minituk, snel eten, allebei het bad in, medicijnen geven, flessen maken, even liedjes zingen, Guusje naar bed, Loïs tanden poetsen, even dollen nog en nu..... RUST en wachten tot Suuzman thuiskomt, arme hij is al vanaf 4 uur vanmorgen weg en mag morgen weer, hij liever dan ik hihi...
Nou Suuz, daar zitten we dan.... met z'n tweetjes.... Je hebt een druk dagje gehad zo te lezen, je hebt er da ook twee. pffff. ik vind ééntje al zwaar genoeg Jij hebt al lekker rust, ik zit nog met een onrustig meisje. Ik weet niet wat er is, maar ze huilt vanavond weer erg veel, is lang geleden dat ze dit gehad heeft zeg. Ga maar even met haar kroelen.
Inmiddels zijn we met zijn drietjes... Oeh Nina verdrietig, als het dan lang geleden is, weet je gelijk niet echt wat er is he...Lekker kroelen is misschien wel de remedie... Wel lekker he dat je normaal gesproken die onrustige avonden niet meer hebt. Toen ik zwanger was van Guusje zag ik daar zo tegenop, Loïs was ook altijd zo onrustig in de avond en viel vaak pas rond 24.00 in slaap, vreselijk. Moet zeggen Guusje ging al vrij snel op een normale tijd naar bed, gewoon lekker de avonden voor jezelf.
Ik dacht, eens even kijken waar ze blijven...... Jullie zitten nog hier dus, nog geen toestemming! Komt vast snel.. Ik kon trouwens de eerste 6 keer ook de letters niet lezen, zucht.....gelukkig dus ook niet mijn probleem dacht al dat ik kleurenblind is... Hoop dat jullie snel worden toeglaten!
Ik ben net pas voor het eerst wezen kijken. Kreeg vanmiddag nog net gedaan om in te loggen met tamsin op de arm. Maar met 1 hand alles doen valt niet mee. Vind het zo knap van je Suuz dat je best vaak die dames in je eentje handelt. Ach volgens mij wordt er een meisje naar beneden gebracht voor een voeding..... Ja hoor, komt ze. Eyes wide open. Doei!
hahaha, zoooo blij dat ik dus niet de enige met een leesgebrek ben! sjantionnetjes?! jummie hier ook pizza gegeten, van de New York Pizza boer, was gratis van Mysteryshoppen. Gelukkig kreeg ik er nog geld toe voor ook, de pozza was helemaal niks!
Hi Moor, jij ook al een slechte dag met New York! Ik ga voortaan weer voor de domino's! Zeg, dat mysteryshoppen he.... Moet je daar nou veel voor doen en krijg je daar ook iets voor?
neu, ik hoefde er niet veel voor te doen, alleen de pizza te bestellen, 3 fotos te maken en een vragenlijst in te vullen. Leverde op: gratis pizza met gratis half litertje cola light en 8,75. Je kunt je zelf inschrijven voor de onderzoeken waar je aan mee wilt doen. Het is zeker geen vetpot maar voornamelijk leuk om te doen.
foto's van de pizza maken? Met een half litertje cola light kun je me altijd wel blij maken... Lumea lief dat je dat zegt, vraagt soms het eea van mijn creatief vermogen, maar het went en we hebben lol, dus doe het graag...maar ben stiekem wel blij dat ze er nu op liggen...
De verloren schaapjes kunnen als het goed is nu ook in het hoekje terecht Ik was even shoppen sorry, alles liep hier gewoon giga uit vanwege dat gedoe vanmorgen..
*zwaai zwaai* Snap wel dat sommige van jullie die lettertjes niet konden lezen, ik drukte ook op enter van; zou het goed zijn hahhaha Dat mysterieshoppen lijkt me wel wat, ik heb me ook opgegeven voor buzzer, een hele tijd geleden al weer en nu kreeg ik toevallig de uitnodiging voor babyvoeding. pfff meisje is weer rustig, zat een héle hoop lucht dwars. Ik dacht eerst dat ze een hele volle luier zou hebben, maar dat viel reuze mee. Heb net weer een hele heftige ruzie met Alex gehad. Ik ben gisteren namelijk naar badminton geweest en men vroeg me of ik volgend jaar weer competitie wilde spelen. Dit wil ik dus heel graag. Ik zei dit dus weer tegen Alex en toen barstte de bom. Hij wil dus absoluut niet dat ik ga spelen want dan moet ik veel zondagen spelen en dat zijn én mijn toeslagdagen én Alex kan/ wil niet zo vaak op zondag 'oppassen' We zitten er echt aan te denken om uit elkaar te gaan. Hij wil namelijk nog steeds alles doen als vóórdat Nina er was. Hij gaat dus ook nog best vaak de deur uit. Naar vrienden/ naar de kroeg etc etc. Dit doet hij ook nog eens zonder te overleggen. net als gisteren, toen had hij vrienden aan de telefoon om voor morgenavond af te spreken. Dit heeft hij dan ook meteen gedaan, zonder ook maar te vragen of het goed was!! En als ik dan wat wil dan moet ik echt passen en meten en het liefst nog Nina naar (schoon) ouders of gastouders brengen want meneer wil er niet te lang (alleen) mee thuis zitten. Net was Alex boven en hij schreeuwde van alles, waardoor ik ook weer terug schreeuwde en zelfs naar boven rende en dit alles met Nina in mijn armen. Dit vind ik nog het ergste he.... Gelukkig vond zij het alleen maar leuk en lachte ze heel lief naar me. En dit alles begon dus eigenlijk omdat hij vroeg waarom ik niet had gestreken en ik daar boos om werd omdat ik dus met Nina bezig was (oké niet de hele dag, maar toch) Pffff meiden ik zit er even helemaal doorheen en weet niet zo goed wat ik nou moet. he verdikkie, het is een heel verhaal geworden en eigenlijk wilde ik dit niet. NOu ja, ik ga het ook niet meer wissen.