oh kat, ik word zo verdrietig van jouw berichtjes over Alex he... niet dat je ze niet mag posten hoor, meer in de zin dat ik medelijden met je heb... helaas heb ik geen tips voor je hmmmm hier een ontroostbaar meisje vanavond, hebben we al even niet gehad!
Nou ja ze proberen wel te lezen, zie het geregeld voorbij komen dat ze in die richting willen snuffelen, helaas is het voor hun te goed dicht getimmerd
Ik denk; ga toch hier nog maar eens kijken en zie dat er nog geklets is ook! Ikke dus nieuwsgierig hahahaha maar het ging dus nergens over of....tenminste.... over niemand hahahaha. ik word trouwens wel benieuwd naar wie dat dan zijn en waarom ze zo graag dingen van ons willen weten?
Ik meld me ,waar kan ik me melden voor jullie-weten-wel-wat als ik nog welkom ben natuurlijk via pbtje ofzo Op horen van Mrian en geen tijd hebben vandaag kwam ik het nu even posten. Groetjes!
hm snap dat jullie naar een gesloten gedeelte zijn gegaan? zal wel een goede reden voor zij, wel jammer las af en toe nog eens met jullie mee omdat ik de verhalen van sommigen nog vanuit de nods volgde...
mare dat was dus een van redenen, er lazen mensen mee die ook personen van ons irl kenden en dus zo op de hoogte bleven van zaken die ze eigenlijk niets aangaan... Maar waarom heb je jezelf nooit kenbaar gemaakt? Heb je naam nooit onderin zien staan. Zie wel dat je een zoon gekregen hebt, leuk!
Ja idd waarom? Jammer idd had je mee kunnen kletsen. Ik ben blij dat we nu gewoon een eigen cluppie hebben.... Anders wordt het zo masaal en ik voelde me bekeken.