RMMC2!!! Joehoe, hiero!!!!!!!!!!!!!!!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Daan78, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    hihihi, wat zijn de criteria om je hier aan te mogen melden:D.....

Ben wel ff nieuwsgierig geworden :D

Ik heb een oranje mini is dat goed genoeg..hahaha :D

2. Pupke1979

Pupke1979 Fanatiek lid

29 okt 2008
    1.706
    0
    0
    Grafisch Ontwerper / Eigen Café
    Grave
    Hoi Sloppy,

Criteria zijn: samen met ons de NOD november 2008 (roze motor) en NOD december 2008 (roze mini) onveilig gemaakt hebben... en hier sindsdien lief en leed met elkaar delen :D

Ik zie dat je na HEEEEEEL erg veel geduld nu ook trotse mama bent! Nog gefeliciteerd daarmee!

3. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    nee, helaas dan mag ik niet komen kletsen :(

4. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    oh zie nu pas dat er nog reacties waren...

ik heb nooit stiekem meegelezen hoor, mijn naam zal ook onderaan gestaan hebben want ik was gewoon ingelogd.

waarom ik mij niet aangemeld heb: ik schrijf mee bij de septembermama's en dat kost mij al veel moeite. hoe gezellig ik het ook had gevonden, echt mee schrijven bij de rmmc was mij niet gelukt en daarom heb ik alleen af en toe nog eens gelezen om wel op de hoogte te blijven.

maar goed, ik schreef al dat ik het wel kan snappen, vind het alleen wel jammer.

en ik heb inderdaad een zoon gekregen. alweer 4 maanden oud poeh wat gaat het hard.

5. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    van wat en wie had je van dingen op de hoogte gehouden willen worden dan? ;)

6. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    oh van verschillende mensen uit de roze mini. mensen die zwanger waren en dus moesten bevallen, of mensen die in de mmm zaten en er eindelijk resultaat was e.d.
    het is ook geen ramp dat het niet meer kan maar ik vond het gewoon leuk om af en toe nog eens wat te lezen van mensen met wie je in de nod tijd toch wel veel gedeeld hebt

7. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    hey Mare,

Ja ik heb nog meegeleefd met jouw dat het niet zo lekker liep...dat je de MMM inging en dat het niet meer hoefde toch? Ik heb zoveel mensen voorbij zien komen.....

Als je toch meer wilt weten kan je dat gewoon aan die mensen vragen..voeg ze toe als vriendje en dan is het makkelijk ze bij te houden!! want dan hoef je alleen te klikken op hun plaatje in jouw vreindjes lijstje... en hun berichtjes te lezen!

8. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    oooh wacht eens even, zat jij ook bij het tempclubbie? of vergis is me nu? :D

9. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    @mgwc: klopt helemaal. ik had primolut genomen en zou beginnen met clomid maar was allang zwanger.
    sommigen kan ik op deze manier idd nog wel volgen en doe het ook.

@apringmuis: daar heb ik idd ook wel een tijdje meegeschreven ja.

Deel Deze Pagina