Meiden, wat mij betreft gaan we verder op: www.baby-wens.nl Klik op forum en meld je aan! In Dagboeken en Privéhoekjes vind je de nieuwe, verbeterde en vooral tegen meelezers beveiligde RMMC! Met heeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeel smileys!!!!!!
Ik doe mijn best om iedereen zsm te activeren voor de gebruikersgroep, mocht je je aanmelden en ik ben even niet online, wacht dan rustig af, ik ben redelijk veel online
Lieve meiden, stel nou hè, dat Candijtje graag zou willen blijven meelezen.....vinden wij dat goed? Heb het haar nog niet gevraagd, maar dacht het jullie maar even te vragen.... Imsala, top meid, ben me aan het aanmelden, mooie site! *Jutte is helemaal blij vandaag*
Jutte ik vind het goed dat candijtje meeblijft lezen ze is er al zoo een tijd ben je wel ingelogt hahahaa was ik ook vergeten en imsala moet je wel eerst toelaten omdat we prive zijn dat kan even duren als ze niet online is zien je snel
Ik heb heel veel geduld, gelukkig....wacht wel af. Oh ja, Sas: ja, spiraaltje zorgt vaak voor minder ongi's, soms zelfs helemaal niets meer! Lees ff op de Mirenasite, daar staat het allemaal!