hey nog steeds geen beeb hier.. ben de hele ochtend al behoorlijk emo.. ik huil om alles.. ik wil zoooooo graag mijn baby.. ik moet me ook nog ff op die andere site aanmelden. zal ff kijken of het lukt. lief van je inkerbell maar heb vriend lief algemeld dat hij het hier maar moet komen melden als er wat geboren is... komt helemaal goed. niet raar vinden dat ik mijn nummer niet wil geven hoor.. ik blijf liever prive of vind je dat stom... sorry sorry... x
nee je hebt helemaal gelijk, dan wachten we de melding van je vriend af. Kom je ook op ons nieuwe besloten forum???? Welkom op van kinderwens tot daadwerkelijk kinderen krijgen registreren en dan aanmelden
ooo ik zie nu pas je prive bericht inkerbell... ik sla je op in mijn telefoon erg lief van je.. ik ben altijd een beetje bang om mijn nummer zo te geven stom he
ik heb me aangemeld voor de nieuwsbrief niet voor het forum domme ik ik ben ook zoooooo handig met dit soort dingen
Oke, Forumoverzicht, dagboeken en privehoekjes Privehoekjes en dan de club. Het kan zijn dat je nog geen toestemming hebt, en dan kan je ons ook niet zien!
oooww nu snap ik hem.. ik dacht al... ben ik nu gek. hihihihhi ik wacht rustig af hihihihi thanks. moettie