Ik kan jullie idd nog niet zien.. iemand moet mij dus nog ff toestaan. ik snap het nu helemaal thanks
Ik zie trouwens dat de beheerder van het forum daar offline is, ook op msn, dus misschien kan het nog wel even duren voordat je toestemming krijgt Ze had namelijk vanochtend het probleem dat in huis de stroom uitging en er geen monteur kon komen. Dus misschien is nu ook de power van de laptop even op. Of ze is gewoon even boodschappen doen
boven de 2 mededelingen en staan ook nog privehoekjes en dagboeken, daar moet je op privehoekjes klikken daar zou je de rmmc moeten kunnen zien....
bij mij staat daar alleen maar dagboek leden.. Ik moet denk ik wachten op toestemming van de beheerder. ik haat wachten hahahahaha...
tja, dan hoop ik echt voor je dat het niet door de stroomstoring komt, anders kan het nog wel even duren voor je toestemming krijgt... Maar ja, heb jij alle tijd om rustig te gaan bevallen nu
schiet me net te binnen, beheerder zal wel even weg zijn. Moest met d'r dochtertje naar het CB vanmiddag zei ze vanochtend.
tja was dat maar waar...:x:x ben een behoorlijke huilebalk vandaag gewoon om dat ik ongeduldig wordt grrr:x
hahahah Beebie, jij houd ook al niet van wachten. ikke ook niet! * Gaat in het blauwe wachtkasteel zitten, mmmmm om precies te zijn in het bubbelbad want daar zat Ruben al op me te wachten* Meiden, ik kom er ook aan hoor, ik heb me aangemeld, nu nog wachten op toestemming. Tot daaaaaaaaaaaaaaaaar
hoi schattiesss ook ik heb me aangemeld nadat ik 4 of 5 keer ook de letters niet kon lezen hahaha...Wacht nog op toestemming, hebben jullie al veel gekletst?