Ohh ik geniet!

Discussie in 'De lounge' gestart door MamaZE, 23 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaZE

MamaZE Niet meer actief

...ja, totaal nutteloos topic, maar ik geniet zo van deze zondagavond.
    Man is een paar dagen weg, dus ben alleen met de kids thuis.

Dochter en ik zouden samen gezellig gourmetten als de jongste op bed lag. Maar meneer vond het veel te gezellig beneden. Het luchtbed ligt in de woonkamer en hij heeft samen met zijn zus zo een ontzettende lol op dat luchtbed. Zichzelf er express op laten vallen, z'n hele lichaam begraven in de dekens, zijn zus die ontzettend lief is voor hem en die 2 heerlijke snoetjes samen aan het spelen en lachen..Wat kan ik daarvan genieten! 😍

Veel te laat zijn ze gaan slapen. De jongste aan de borst in slaap gevallen en ligt nu lekker in zijn bedje. En de oudste is in het luchtbed tegen me aangekropen en slaapt als een roos. Ik zeg..weltrusten!

2. mamabri

mamabri Niet meer actief

Heerlijk, zulke momenten. Hier heel af en toe, als papa een weekend weg is, dat de kinderen in het grote bed mogen slapen en we lekker chips en koekjes eten en een boek lezen in bed. Hééééérlijk.
    geniet er maar van!

3. Kat1981

Kat1981 Fanatiek lid

7 dec 2009
    1.915
    1.667
    113
    Geschiedenisactrice in een museum
    Brabant
    Wat ongelofelijk heerlijk he. Geniet er maar lekker van en koester deze herinneringen.:)

Hier moest ik een aantal dagen geleden ook zo lachen in mezelf. De kleine jongedame was ziekjes geworden, de avond voor de intocht van Sinterklaas. Mijn vriend heeft haar om half vier in de ochtend uit bed gehaald, en ze zijn amen naar beneden gegaan omdat het arme ding echt niet meer kon slapen.Zo kon ik nog wat slapen, en ik heb hem rond een uurtje of 9 afgelost zodat hij kon slapen. vlak voor de intocht was het dametje zo moe geworden dat ze heerlijk in mijn armen genesteld in slaap viel op de bank. Doordat haar neusje een beetje dicht zat, liep ze te snurken als een volwassen kerel.:$;)
    Dus....mijn vriend lag boven te pitten, mijn meisje was in slaap bij me gevallen, eindelijk na een lange nacht. en ik?

Ik zat op de bank met tranen in mijn ogen van geluk naar haar rustgevende gesnurk te luisteren. Ik genoot. Ik was oprecht gelukkig.

4. MamaZE

MamaZE Niet meer actief

Ja hè, het zijn echt de kleine dingen die je doen genieten.

Aan het gourmetten zijn we overigens niet meer toekomen :p maar ach, morgen weer een dag:)

5. mamabri

mamabri Niet meer actief

Is ook zo, en geloof me maar, dat kinderen dit ook nog weten als ze groot zijn. Toen de 2 oudsten een stuk jonger waren (ze zijn nu 24 en 18) deed ik 2 x pj een relaxdag. Dan gingen we met zijn drieen naar de supermarkt en mochten ze allerlei lekkere dingen uitzoeken. Dus ipv avondeten zaten we aan de koekjes, de chipjes en iedereen zijn eigen hele monapudding. Leuke film erop, pyama's aan en genieten.

Ze hebben het er nu nog wel eens over hoe heerlijk ze dat vonden! als de 2 jongsten er oud genoeg voor zijn (nu 4 en 2)mogen zij ook :D
    Misschien niet helemaal verantwoord, maar ach...die 1 of 2x pj......;)

6. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Klinkt heerlijk!! En ik weet zeker dat ze dit hun leven lang meenemen :)

7. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

Heerlijk! Lekker genieten van die mooie momenten... :)

8. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.227
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    Oh heerlijk hè zulke momenten! Heb er gelukkig zoveel per dag en zeker in het weekend als ik lekker veel thuis ben. Vanavond waren ze een hut aan het maken in de tuin, in het donker, in de regen, lol dat ze hadden! En het gesmoes vanochtend op de gang omdat ze tegelijkertijd wakker waren geworden, zo simpel iets maar zo genieten!

9. teigetje1

teigetje1 Fanatiek lid

18 jun 2009
    2.299
    116
    63
    Zuid-oost brabant
    Heerlijk he zo'n momentjes. Kinderen genieten er echt van.

hier had manlief laatst een etentje van het werk. En in huis was het 1 grote luie gezelligheid. Rond etenstijd al in de pyama zitten voor de tv met een kinderfilm met een pan gekookte pasta met wortels (vinden ze heerlijk). Met 2 kids tegen me aan en een beebje die lekker bij me hangt en af en toe drinkt (bv) kunnen we uren liggen/zitten/hangen.

Binnenkort weer een avondje met de kids :D.

10. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Heerlijk is dat he !! Ik ben 22 en weet nog heel goed vroeger dat we 1x per jaar op de vrijdag school ziek mochten zijn. Heerlijk op de bank de hele dag , lekkere dingen eten. Of het verantwoord was om ons van school te halen 1 dag ik weet niet maar het was altijd super gezellig. En dan sliepen we op de bank (hadden toen een hoekbank met een plateau die je uit kon schrijven en was dus een mega bed) alle knuffels mee naar beneden alle dekbedden was echt super leuk.
    Of zondag de hele dag film kijken met lekkere dingen op die beruchte bank ;)
    Zo heb ik nog wel wat dingen die ik nooit vergeet :)

11. mamabri

mamabri Niet meer actief

Van school houden zou ik inderdaad ook niet doen, maar ach.....ik neem aan dat je kunt lezen en rekenen, weet waar Amsterdam en Madrid liggen en dat je weet dat de 2e WO van 1940-1945 duurde (in Nederland tenminste)???

Dan is het in ieder geval best goedgekomen ;):)

Deel Deze Pagina