Alleen jammer dat carnavalswinkels zo enorm duur zijn! Weet je het is eenmalig natuurlijk daarna doe ik er niets meer mee. Vind het dan zo zonde om er 50 aan uit te geven en daar zit je al snel op (of zelfs boven) bij een carnavalswinkel...
Bij de H&M verkopen ze momenteel best wel wat roaring twenties accesoires. Dames | Accessoires | H&M NL Ze kunt dingen gewoon beetje uit elkaar halen en iets zelf samenstellen met wat lijm. Leuke diadeem met wat veren, of een haarband ofzo. Ze hebben ook een aantal jurkjes / rokken / tops die best wel passen in die tijdgeest.
bij kledingverhuur hebben ze dat altijd wel hoor... Leuk thema! https://zoef.com/feesten-evenementen/kleding/jaren20/?gclid=CN3TwqaQk8ICFSX4wgodDQIApA
Vaak kun je bij een Feestwinkel kleding huren. Daar kunnen ze je echt heel goed adviseren. Wel heel leuk.
Of de Titanic kijken, gelijk een goed excuus om de film voor de 500e keer te zien haha, is wel 1912 maar enigzins te vergelijken
Nou nou... op je tenen getrapt? Ik denk gewoon mee hoor. Het is echt serieus en aardig bedoeld Ik weet toch niet dat je dat al hebt gedaan. Soms denken mensen niet aan dingen om te doen bijv. op google te kijken.