Robbie of geen Robbie???

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door melissa, 29 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. melissa

melissa Actief lid

28 mrt 2006
    219
    0
    0
    Beste Verloskundige!!

Vraagje??

Ik heb kaartjes voor het concert van Robbie williams op 25 juni.Erg gaaf maar vraag me af of het verstandig is om te gaan.
    Omdat ik staanplaatsen heb sta ik dus behoorlijk in de drukte, weet niet goed wat ik moet beslissen.
    Mijn buik is al flink, en word alleen maar groter natuurlijk.
    Maar het lijkt me zooo gaaf om te gaan.

Wat is wijsheid????

Alvast bedankt voor uw tijd.

Liefs melissa

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi Melissa,

ik kan je geen duidelijk antwoord geven.
    Je moet zelf een beslissing nemen.
    Wat ik wel kan zeggen is het volgende: lang staan kan geen kwaad voor jou en voor de zwangerschap. Het is wel heel vermoeiend. Ik weet niet hoe jouw conditie is en hoe lang je dit kan volhouden. Als je gaat drink dan voldoende water, neem ook water mee, en kleed je niet te warm aan. Doe ook stevige platte schoenen aan.
    Voor de baby zijn concerten nooit zo fijn, maar een keertje kan geen kwaad denk ik. Let alleen op dat je niet te dicht bij geluidsboxen staat. De baby kan al goed horen en veel herrie vindt ie niet fijn.

Is er een mogelijkheid dat je met iemand ruilt voor zitplaatsen? Dan heb jij je concert waar je je enorm op verheugt en je lichaam heeft wat meer rust.
    Succes met beslissen!

Mirjam

Deel Deze Pagina