Vind t juist superleuk om te zien dat je ook gewoon "normaal" (in mijn ogen) kunt bevallen met een beetje humor en niet al te serieus.. Mijn man en ik hebben ook lopen keten samen hoor whatsappen, sms-en, op het forum, grapjes maken, de verpleegsters en artsen vonden het maar raar maar het is een manier om met pijn om te gaan he, zonder nare bijwerkingen van drugs https://www.youtube.com/watch?v=o8VElpUFSfg&list=UU3Nho5FPo__hIFbg_UlaCgA
Ik vind het super leuk! Had er wel om kunnen lachen als tie naast mijn bed stond Lekker ding blijft het! Leuk stel, volgens mij hebben ze het goed saampjes!
Stel het was waar. Denk je niet dat zijn vrouw een ruggenprik heeft gehad. Hier is het nog steeds niet standaard daar wel. Hier moet je er om vragen daar moet je nee zeggen als je hem niet wilt. Grappig.
Haha, kan er wel om lachen! Na het eerste filmpje had ik medelijden met haar, zo in de verloskamer. Ik zou gek worden van zo'n vent.. Na het andere filmpje van haar dansend te hebben gezien, hilarisch. Twee van die figuren bij elkaar...
heel leuk inderdaad, lijkt me een leuk koppel, plus gezin leuk dat die trouwens een zoontje heeft, van allebei 1 nu zo,n live verslag nee dat had ik niet gewild, gelukkig was die tijdens mijn eerst niet op twitter en ook niet op facebook (mijn vriend dan) en tijdens de tweede was het gewoon te vroeg voor facebook (te weinig publiek dus) haha, overigens hadden we best nog wel beetje plezier die ochtend
Ik zou krijsen dat lawaai uit te zetten en dat hij mocht ophoepelen met die onzin. Sorry, maar dit slaat nergens op. Als je na de geboorte danst van geluk vind ik het best. Tijdens vind ik maar onrespectvol.
Of het ergens op slaat is aan het koppel zelf. Zij zal hier heus mee akkoord zijn hoor. Dat jij het niet wilt betekend niet dat niemand het wil. Ik zou ook niet staan te juichen maar deze reactie vind ik toch echt een beetje overdreven.
Ik vind het wel grappig, maar weet niet of ik het ook grappig zou vinden als ik in zijn vrouw haar schoenen zou staan... Maareh... is het kindje nu al geboren?
Ja het is er en er is ook een filmpje waarin ze samen vertellen dat "no moms were harmed during the proces", dus zij stond achter het filmen.
Eerste reactie: hoe heeft die ooit een vrouw zwanger gekregen? Tweede reactie: het is vast een grapje dat ze samen hebben bedacht. Staat hij 2 minuten gek te doen, doet de rest van de bevalling gewoon enorm zijn best.. denk ik.
Nee met zijn tweeën zitten sjagrijnen en zeuren word je blij van haha Alleen al deze reactie vind ik een beetje mevrouwtje zuurpruim. Lachen en gek doen tijdens bevalling gaat prima hoor, als je beetje leuke persoonlijkheid hebt en je kan het op dat moment hebben, je denkt toch niet dat als zijn vrouw echt moeilijk had gehad dat ie dat had gedaan, het zijn mensen die moeilijke tijden met een beetje humor opvangen, geloof me daar kom je een stuk verder mee in je leven (en scheelt weer pijnstilling wat ongezond is voor jezelf en je baby) dus ik ben helemaal voor; :LACHEN EN GRAPPEN tijdens de bevalling haha (misschien als een boer met kiespijn maar dan nog is het HUN keuze)
Volgens mij is het overduidelijk in scene gezet en van tevoren afgesproken. Ik kon er wel om lachen en Robbie had mij ook wel mogen vermaken tijdens mijn bevalling.
Vandaag een filmpje opgedoken waar ze het ziekenhuis verlaten! Hij in de rolstoel en zij duwt op d'r slofjes! Die lui hebben dikke lol en ik vind het humor. Het ventje heet trouwens Charlton Valentine Williams!