Leuk kado voor mn broertje die zn rijbewijs heeft gehaald?

Discussie in 'De lounge' gestart door Jucade, 15 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Wie heeft er nog n leuk idee? T mag tussen de 30 en 70 e kosten. Ikzelf dacht aan bv een slipcursus, maar dat is vet duur!

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Wij geven bijna iedereen dingen voor in de eerste auto!
    EHBO set, gevaren driehoek, hesje, sleutelhanger, tankbon..dat soort dingen.
    Doet het altijd heel goed ;)
    Race anders even langs Halfords ofzo, misschien hebben zij ook cadeaubonnen.
    Zo kan hij zelf bepalen wat hij leuk vindt/nodig heeft.

Succes en gefeliciteerd!

Elmo

3. Sientje

Sientje Fanatiek lid

4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    De laatste bekende van ons is mijn moeder die d'r rijbewijs heeft gehaald, ik heb haar een knuffeltje voor in de auto gegeven, een Guardian Angel!
    en inderdaad Halfords heeft van alles!
    Je kan eventueel ook nog even naar een geinwinkel, daar hebben ze vaak ook van die grappige bumperstickers!

4. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ow, we hebben ook in de familie Christoffels (geen idee of je het zo schrijft). Die beschermen over land, water en in de lucht.

5. Nessa

Nessa Actief lid

14 sep 2006
    318
    1
    0
    België
    een mooie sleutelhanger met zijn naam in gegraveerd?

6. Windows

Windows Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.860
    0
    0
    Een leuk klein autokerstboompje :D

7. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik heb niks voor de auto gekocht, mede doordat zn vriendin ook die auto rijdt en haar moeder ook af en toe nog als t nood is. Dus t is niet echt 'zijn' auto. Ben naar Ranzijn geweest en heb daar een mooi windlicht gekocht met kaarsen, kerst spullen er in gedaan en moet zeggen dat ik t resultaat erg mooi vind. Ze hebben net een nieuw huissie dus.. Ik ben weer helemaal blij.. :) (zou m t liefst zélf houden hihihi).

Deel Deze Pagina