Robert M. krijgt schadevergoeding!

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by Dana, Aug 25, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Yukl

Yukl Niet meer actief

Ik denk dat zijn advocaat dat verzonnen heeft. En begrijpelijk, want dat is zijn werk: zorgen dat zijn client volgens het recht wordt behandeld.

2. pauline85

pauline85 Lid

Aug 23, 2011
    9
    0
    0
    Echt een gekke vieze man! Dat hij nog rechten heeft! wat hij allemaal heeft aangedaan aan die onschuldige kleintjes is niet te begrijpen!

3. This is me

This is me Fanatiek lid

Oct 15, 2010
    3,149
    0
    0
    Vindt persoonlijk dat ze de regels in het rechtsysteem nog maar eens een keer moeten bekijken.
    Bedoel sommige regels zijn echt te krom voor woorden :x

4. SYRV

SYRV Fanatiek lid

Nov 29, 2009
    3,133
    453
    83
    Oké dat kan, maar dan neem ik aan dat Robert M. Hier wel toestemming voor heeft moeten geven. Ik denk niet dat een advocaat pleit voor een schadvergoeding als zijn client dat absoluut niet wil (correct me if i'm wrong, ben niet helemaal thuis in de advocatuur;). Als Robert M. het er mee eens is dat hij een schadevergoeding behoort te krijgen vind ik dat echt betuigen van zeer veel lef, hoe haalt hij het in zijn hoofd?

5. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

Jan 25, 2011
    1,931
    0
    0
    Ik heb zelf twee jaar stage gelopen in een crisis opvang en gezien wat voor schade seksueel misbruik aan kan richten vreselijk gewoon. Als ik dan zo'n nieuwsbericht lees vraag ik me ook af hoe dit toch kan. Maar ja dat is het rechtssysteem in Nederland. Als je het mij vraagt moeten ze hem maar even "loslaten" tussen de andere criminelen, want zelfs de zwaarste crimineel walgt van iemand die kinderen misbruikt.

6. mejosje

mejosje Fanatiek lid

Jan 26, 2009
    2,846
    0
    0
    als Robert M. een ethisch persoon zou zijn geweest, zou het eerder voor de hand hebben gelegen dat hij met zijn tengels van die kinderen af was gebleven ongeacht zijn sexuele voorkeur.
    Tuurlijk stemt hij met iets in waar hij wellicht beter van kan worden. Zou niet anders verwachten van een dergelijm persoon die in staat is tot monsterlijke daden.

7. Yukl

Yukl Niet meer actief

Inderdaad. En dat zegt verder niets over het rechtssysteem in Nederland. Daarvoor verwijs ik naar de eerste post van mejosje. Ja Robert M. is een walgelijk persoon, maar dat wisten we toch al?

8. Dana

Dana Niet meer actief

en toch blijf ik het walgelijk vinden (ethisch persoon of niet) dat hij met zulke monsterlijke daden nog het recht heeft om er wat uit te slepen. maar goed dat gaat puur om mijn gevoel en alles in mij dat zegt dat hij gewoon geen rechten meer heeft, die heeft ie verspeeld, ook al werkt het in real life niet zo toch voelt het zo.

Share This Page