'Robert Pattinson kapot van bedrog Kristen Stewart' bekijk video NEW YORK - Het is Robert Pattinson niet in de koude kleren gaan zitten dat zijn vriendin Kristen Stewart is vreemdgegaan met regisseur Rupert Sanders. "Zijn hart is gebroken en hij voelt zich vernederd", zegt een insider tegen New York Post. "Rob is in shock dat Kristen hem heeft bedrogen. Hij is er kapot van. Maar op dit moment wil hij er in het openbaar niks over zeggen. Hij wil eerst beslissen wat hij gaat doen", vertelt een andere bron aan RadarOnline. "Kristen heeft hem erg gekwetst. Hij had nooit verwacht dat hij haar zou betrappen op vreemdgaan." Volgens getuigen had het acteurskoppel al ruzie tijdens de Teen Choice Awards afgelopen zondag, een paar dagen nadat de foto van een zoenende Kristen en Rupert werd genomen. Achter de schermen zouden de Twilight-acteurs namelijk een stevige woordenwisseling hebben gehad. Schuldig Stewart voelt zich extreem schuldig tegenover Liberty Ross, de vrouw van Sanders. Daarom heeft ze besloten haar een brief te sturen, meldt RadarOnline. "Kristen vond het niet gepast om een openbaar excuus te maken aan Liberty", vertelt een bron. "Ze wil doen wat juist is en gaat Liberty een persoonlijke brief schrijven waarin ze spijt betuigt voor de actie." De Twilight-actrice zou overwogen hebben om Liberty te noemen in het publiekelijke excuus dat ze woensdag de wereld in stuurde. Maar Kristen zou zo wanhopig zijn geweest om haar relatie met Pattinson te redden, dat ze besloot zich daar eerst op te focussen. Twee kinderen "Kristen vindt dat ze een ongelooflijk naïeve fout heeft gemaakt en ze wil er alles aan doen om dit recht te zetten. Het feit dat Liberty en Rupert twee kinderen hebben is inmiddels tot haar doorgedrongen en ze voelt zich vreselijk over wat ze gedaan heeft", weet de bron.
Staat nergens dat ze uit elkaar zijn, alleen dat hij er kapot van is en niet weet wat te doen, wie weet horen we dat ze uit elkaar zijn over een paar dagen of weken.
ik vind het misselijkmakend. De echtgenote van Rupert, Liberty Ross, speelde Kristen's moeder in Snow White and The Huntsman. Dus ze kent haar en ook dekinderen van het koppel. maar ja, Robert en Kristen zijn één grote publiciteitsstunt. Toch knap dat ze het 3 à 4 jaar hebben kunnen volhouden.
Te laat.. heb hem hier al! Verder.. tja, ongelooflijk domme stunt van Kristen! Ze, maar ook Sanders, had(den) echt wel even na mogen denken... omwille van de kinderen! Maar goed, dit soort dingen zijn niet nieuw in Hollywood... Gelukkig loop de twilight saga ten einde. Stel je voor dat ze samen nog de set op moesten.. haha... Dat dit gauw maar weer over mag waaien!
Dr komt anders nog een dikke vette promotour aan voor het laatste deel. Premieres, awardshows. AKWARD!
Oke ben ik de enige die denkt dat dit net als vele andere dingen in Hollywood een grote publiciteit stunt is. Je bent een celebrity word vooral in Amerika de hele dag door gevolgd, waar je ook bent om welke tijd ook je bent omringd door paparazzi. Ze maken zelfs fotos van hoe je je broodje eet. En dan ga ergens buiten de deur, dus niet binnen gesloten muren lopen zoenen met elkaar.
Uit elkaar zijn ze officieel nog niet, hoor. Zijn slechts geruchten dat hij z'n spullen gepakt heeft. Maar dat ze vooral 'tijd nodig hebben'. Kan dus alle kanten op. Ergens denk ik dat een stunt is, ofzo. Die foto's zijn ook zo raar...
Ik ben fan, maar dacht altijd dat hun "relatie" gewoon nep was. Gewoon voor publiciteit voor Twilight.. Maar ze hebben (misschien nu hadden) dus echt iets met elkaar.
Had je die ene ook gezien dat ze geen oor heeft en dat haar kaaklijn er zo raar uit ziet? Zou mij ook niets verbazen als het gewoon een stunt is maar ja waarom bied je je openlijk je excuses aan? Weet wel dat ze bezig is met een film waar ze een goedkope sloerie in gaat spelen dus wie weet??? Maar ja wel zieligggg voor Rob!