Misschien is dat wel ook zo geweest, bedoel het laatste deel van Twilight is nu gemaakt en komt straks in de bios, misschien proberen ze dan op deze manier te laten lijken dat ze echt een relatie hadden en vanwege haar vreemd gaan uit elkaar zijn gegaan... Tja in amerika kan alles he
Denk niet dat hun relatie van 4 jaar en het vreemdgaan van nu een stunt is Ik denk niet dat Kirsten haar naam vrijwillig zo te grabbel gaat gooien
hoezo een publiciteitsstunt? Wat willen ze hiermee bereiken? Kristen heeft een grote fanbase opgebouwd in de afgelopen 4 jaar. Door nu vreemd te gaan zal ze die kwijtraken. Daarnaast zal ze altijd gezien worden als het meisje dat naar bed gaat met regisseurs om een rol te krijgen in een film Dit was Ruperts eerste film. Hij hoopte natuurlijk een succesvolle carriere op te bouwen. Nu kan hij daar naar fluiten. Er zou een vervolg komen op Snow White, maar het is nu niet zeker wanneer en of het überhaupt al doorgaat. Hij zal nu ook gezien worden als een van die vieze mannen die naar bed gaat met actrices half zijn leeftijd. Daarnaast is hij getrouwd en heeft hij twee kinderen. Denk je dat hij dat allemaal wilt verliezen voor een publiciteitsstunt? Ik denk dat Kristen gewoon gepusht werd om haar excuses aan te bieden door Summit en Lionsgate, zodat haar fans toch medelijden met haar gaan krijgen. Naar mijn idee kreeg zij de rollen, omdat zij toch een grote fanbase heeft die haar films wil zien. Want zeg nou zelf, als je haar vergelijkt met meisjes van haar generatie (Emma Stone, Jennifer Lawrence, Rooney Mara) heeft ze nou niet bepaald goede acteertalenten. Maar als je het hebt over dat de relatie van Robert en Kristen een publiciteitsstunt is, dan heb ik niets gezegd. Want dat is zo.
Haha, nee daar heb ik niet op gelet... Vond het er vooral uitzien alsof het in scene gezet was, oid. Moet zeggen dat Kristen er nu ook niet bepaald uitzag alsof ze het naar d'r zin had, haha. Maar het publiekelijk excuses aanbieden blijft idd wel de hoofdreden om te geloven dat het zo is. Hoop iig voor ze dat ze het hoe dan ook bij kunnen leggen. Of ze nu verder gaat of niet. Denk dat ze ook wel zullen moeten, i.v.m. het hele circus dat nog gaat komen rondom de premiere v/d laatste film v/d Twilight reeks.
Las trouwens ook nog dat hij (Rob) onlangs nog een interview had gedaan waarin gevraagd werd wat hij vond van vreemd gaan. Gaf hij al aan dat hij dat zelf nooit zou doen en het ook respectloos van z'n partner zou vinden, als zij dat wel deed.
Publiciteit voor de nieuwe Twilight film, er word nu wel weer erg veel aandacht op gevestigd. Doet niet heel Hollywood dat, komen celebritys niet met bijna alles weg?
Ik ben absoluut geen fan van vreemdgaan,ik vind het walgelijk. Maar waarom moeten beroemde mensen nou altijd publiekelijke excuses maken. Wij hebben er toch geen ene zak mee te maken. Oke dat zij haar excuses aan robert en aan de vrouw en eventueel de kinderen maakt snap ik. Maar waarom aan ons????
Zo werkt dat eenmaal in Hollywood. Het gaat daar allemaal om populariteit en publiciteit. Ook negatieve publiciteit is publiciteit. Het is nogal naif om te denken dat alle relaties in Hollywood echt op liefde gebaseerd zijn. Die zijn er heus wel, maar voor het grote geld doen mensen veel hoor. Oók vreemdgaan terwijl je kinderen en een vrouw hebt...Die mensen gaan overlijken daar. En dus ook relaties in scene zetten, zal mij ook niks verbazen als die relatie tussen die twee slecht acterende Twilight sterren nep is....