Schrokken jullie net ook zo tijdens de herdenking?! Pfff ik dacht echt neee hé dit meeen je niet, weer een aanslag. Gelukkig valt het allemaal mee!
Ik zat te trillen op de bank! Ik dacht dit kan niet waar zijn! Niet ook bij zo'n herdenking! Ongelofelijk ook hoe snel mensen tegenwoordig in paniek raken! Zo jammer!
Ik schrok er gewoon van. Wel een vaag verhaal trouwens. Iemand zou onwel geworden zijn en het hele publiek in paniek?
Ik vind het wel een raar verhaal volgens mij is er meer aan de hand! Iemand werd onwel en daardoor vielen er hekken om en raakten mensen in paniek. Maar dan worden er toch niet allerlei mensen weggedragen en zie ik allerlei mensen huilen?? Dat lijkt me een beetje een overdreven reactie op zoiets!! edit: Suzanne1982 we think the same
Volgens mij heb ik iets gemist......? Was even m'n dochter in bed leggen en toen ik terug kwam waren ze gewoon weer/nog kranzen aan het leggen?!
christy??? sorry hoor, maar je weet van geen herdenking?? Tja, die mensen lopen ook rond he Paar jaar geleden moest een groep pubers van ons een minuut in de houding (dat houding is een lang verhaal) staan en ze hadden werkelijkwaar geen idee waarom... Tja, ook zij ademen lucht he...
Er was op een gegeven moment gegil en ik dacht een 'schot' te horen.. dus iedereen ging rennen in paniek en wilde de hekken uit. De koningin werd ook meteen weggebracht en mensen gingen huilen. Blijkt dus dat er iemand onwel is geworden, en mensen daarvan in paniek raakten .. heeel vaag.
Ik schrok me rot toen ik het zag, had direct de associatie met koninginnedag en mijn hart sloeg echt even over. Blijkt het om iemand te gaan die onwel was geworden tsssk
Als er daadwerkelijk meer aan de hand zou zijn, zou de koningin niet inmiddels alweer op d'r plek zitten lijkt mij
snap de kettingreactie wel.. mensen iets verder weg horen natuurlijk wel wat maar niet wat en de mensen rennen weg en je krijgt verdrukking.. merk je toch dat de schrik er toch nog wel in zit....
Mensen zijn natuurlijk geschrokken en hebben elkaar ondersteboven gelopen..dus vandaar de huilende en weggedragen mensen
Dankje! Wat vreemd, er vallen zo vaak mensen flauw bij dat soort dingen door drukte, spanning etc. zonder paniek.
ik vindt het ook al een raar dat er zo'n reactie is op iemand die onwel word. is er geen extra nieuws..?