Dames, moeders mommy's to be !! Eind juni komt robijn wasmiddel en wasverzachter met ZWITSAL geur uit! Moest dit even delen met iedereen! Ik ben helemaal enthousiast, ga dan ook alle baby kleertjes, lakentjes, doekjes (alles wat gewassen moet worden) wassen met deze nieuwe wasmiddel GEWELDIG
Leuk! Denk dat ik m ook wel een keertje ga uitproberen, al ben ik best verkocht aan mijn vaste geurtje van robijn
Ooh wat heerlijk! Kun je die dan gebruiken voor de babykleertjes? Want meestal mag je toch alleen neutral gebruiken? Pearls wat ben jij een bofkont dat je mannetje daar werkt!!
Brrrrrr, krijg al kriebel in mijn neus als ik er aan denk! Voor babykleertjes lijkt het me niet geschikt...daarvoor kun je beter parfumvrij wassen en liever ook geen wasverzachter. Voor stoeremannenwerkkleding lijkt het me wel iets
Het wordt aangeraden om het begin geen wasverzachter te gebruiken, omdat de kans op een allergische reactie dan groter wordt. Sommige kinderen reageren inderdaad wel op parfum, maar mijn persoonlijke ervaring is dat het wasmiddel wat je normaal gebruikt ook prima is. Ik ben benieuwd! Ik zie dit voor de kinderkleding al helemaal zitten Niet mijn kleren vreemd genoeg, en al helemaal niet mijn beddengoed Maar voor de kinderen: oh yeah.
Heeeeerlijk, ga dan direct een lading inslaan!! Maar ik zou het niet gebruiken voor de eerste wasjes, er zit toch parfum in? Ik heb bij mijn zoon ook gewoon met normale wasmiddel gewassen, maar niet met wasverzachter vanwege het parfum.
Ik ga denk ik gewoon ga wassen met normaal wasmiddel. De kleding van bijvoorbeeld visite of jezelf bevat ook parfum (van eigen wasmiddel) dus de kleine komt er sowieso mee in aanraking. Voor hetzelfde geld reageert de kleine gewoon goed op normaal wasmiddel en is ie er gelijk aan gewend. Alleen wasverzachter dan even niet, maar ik denk niet dat ik perse Neutral pak ofzo.
Ff op fb robijn site like daar is meer info en er komen leuke akties. Ik ga zo wie zo de kleertjes met de zwitsal wasmiddel wassen
Heerlijk! Babykleertjes hoef je niet met neutral te wassen. Als ze allergisch zijn voor wasmiddel wel, maar dan stap je over.