Super dit! Ik zag het filmpje op Facebook en was meteen verkocht. Denk alleen niet dat manlief blij is als ik zijn werkblouse was met zwitsal geur ...hahaha... Vraag het gewoon kado en dan is het in ieder geval niet mijn schuld dat we het in huis hebben
Haha mijn man is militair. Ik heb al lol dat hij naar zwitsal ruikend in zijn uniform naar zijn werk gaat. Vet stoer (maar ik ga hem toch kopen
Ik ga hem alleen gebruiken voor de baby denk ik hoor Ik gebruik zo wie zo al de gewone robijn wasmiddel en de klaproos&musk wasverzachter ook van robijn. Vind zwitsal wel echt iets voor alle baby spulletjes en misschien wel onze beddengoed hihi !
Op de site van Kruidvat staat dat hij niet leverbaar is. Dirk van de broek, Digros en Bas heb ik niet in de buurt. Waar kan ik het vandaag nog meer halen??? Wil zo graag vanavond met mn neus in die fles hangen Er zijn overigens ook geurbuiltjes, voor in de kast
Mijn zoontje reageerde al heftig op dat ik geurbuideltjes van zwitsal in de kledinglades had liggen.. Sporen die op de kleding zaten. Ariel Wasmiddel kan hij wel gewoon tegen. Alle douche/badproducten wel van Neutral. Hij kan er gewoonweg niet over.. huid komen allemaal scheurtjes in. Hij reageerd voornamelijk op Zwitsal producten. Dus hier zou het absoluut geen succes zijn geweest!
Jaaah gekocht vandaag, wasmiddel en wasverzachter...zo lekker..!! Nu alleen nog een keer de geurbuiltjes ergens scoren..
Heerlijk, wasverzachter en wasmiddel met de Zwitsal geur. Alleen heel erg jammer dat het van Robijn is
Ik heb t gekocht bij kruidvat... alleen de geurbuiltjes nog niet gezien maar hoorde andere al wel dus komt goed..!!
Ik heb ze vanmiddag in de schappen gezet bij de appie. Maar we kregen ze pas laat dus sommige winkels zullen het morgen pas in de winkel zelf hebben