De laatste weken is er een reclame van Robijn wastabs. Dit zijn, als ik het goed heb, dezelfde als de kleine flessen. Ik vind die flessen heerlijk omdat na de was mijn hele huis echt zalig ruikt naar dat middel. Mijn vraag. Is er iemand die ze al gebruikt en bevalt het? Ruikt het nog steeds zo sterk of zijn de flessen beter? Ik heb altijd de oranje fles maar heb ook een keer de paarse gehad. Rook ook zallig.
Ben eigenlijk te beroerd om er zoveel voor te betalen. Ik vind die tabs puur gemakzuchtig, en je betaalt er ook nog eens flink meer voor. Ben zelf wel 'fan' van Robijn maar ik denk dat er weinig verschil in zal zitten, de was zal er niet schoner van worden.
ik vind ze ook veel te duur , heb nu een doosje in huis , maar is volgens mij hetzelfde resultaat als met vloeibare wasmiddel was is niet schoner met de tabs vind ik
het word er niet schoner van dan gewoon maar vind het wel gemakkelijk en je gebruikt minder wasmiddel dan nodig wat dan ook weer beter voor het milieu is! Heb overigens die van robijn nog niet gebruikt maar gebruik die van ariel...
Bij ons zou het een zegen zijn. Maar goed ik heb een man die van alles veel gebruikt, dus ook van het wasmiddel. Ik heb ze alleen nog niet gekocht maar denk er wel aan om ze te gaan halen
Ze waren afgelopen week in de aanbieding dus wij hebben 2 bakjes gehaald, ook wij houden heel erg van het lekker luchtje en bij de tabs is het precies net zo lekker
Beter waspoeder kopen Veel beter voor je machine, en daarbij zijn die tabs asociaal duur. Voor dat geld heb je onderhand een pak waspoeder waar je langer mee doet als die ballen tabs
Hier zijn de meningen sterk over verdeeld. Poeder is nl beter voor je machine, maar slecht voor je afvoer (klontert samen...) Vloeibaar is beter voor je wasgoed en afvoer (lost beter op), maar slechter voor je machine Conclusie: Dus gebruik het nu afwisselend
Ik geef toe dat ze duurder zijn maar ik ben altijd zo scheutig met wasmiddel dat get voor mij nog besparing zou opleveren. En een lekker ruikende was vinf ik toch wel heel fijn. Zeker als de lucht zich als cadeautje ook nog door hrt huis verspreidt. Toch eens proberen denk ik. Ik was nu nog 1x per week dus op zich is dst nog te doen.
Ik heb ze ook gehaald,waren laatst in de aanbieding. Moet wel zeggen dat ik de was erg lekker vind ruiken als het gewassen is!! Normaal heb vloeibaar en poeder,wou dit proberen omdat het in de aanbieding was. Vind het ook wel erg makkelijk in gebruik. Veel liefs, Sylvia