nieuw abonnement.... kan ik niet bellen

Discussion in 'De lounge' started by Anitaaaxxx, Jul 6, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Anitaaaxxx

Anitaaaxxx Fanatiek lid

May 12, 2010
    1,335
    0
    0
    Secretary
    in een huis:)
    Pff ik word er inmiddels zo moe van. Gisteren heb ik mijn nieuwe telefoon (iPhone 4s) geleverd gekregen. Het is een nieuw abonnement met ook nieuw nummer. Super leuk natuurlijk dus ik gelijk installeren.

Duurde even maar na een tijdje was het klaar en stond er in mijn iPhone linksboven : geen service. Nog maar een keer aan en uit gezet en sim eruit en erin.
    Niks.

Vodafone gebeld. Nou eerst half uur in de wacht. Toen kreeg ik een of ander dom wicht die zei: "nee mevrouw ik kan hem niet activeren je moet eerst je nummers overzetten?!" Mevrouw dit is een nieuw abonnement dus dat hoeft niet! "Ja maar toch moet het anders doet je oude telefoon het niet meer straks"... Daar wordt je toch simpel van! Die snapte er echt geen reet van. Daar kwam ze zelf ook vrij snel achter en probeerde mij door te verbinden. Nou dat ging goed... ze verbrak de verbinding.

Ik weer gebeld. Kreeg ik na 15 min iemand anders (thank god). Maar die snapte het ook niet maar wist mij te vertellen dat ik maar het activeringsnummer moest bellen. Dus okee dat maar gedaan. Daar EINDELIJK iemand aan de telefoon die fatsoenlijk kon praten. Ze keek naar de melding van mijn SIM maar ze gaf aan hem niet te kunnen activeren. Ze had de melding nog nooit gezien dus ging ze naar haar leidinggevende. Ook die snapte het niet.
    Maar over een paar uur moest hij het doen

Nou 3 uur later weer gebeld. Zegt hij: mevrouw wat is nu precies uw probleem?
    Ik: meneer ik heb een nieuwe telefoon en ermee kunnen bellen zou op zich wel handig zijn...

Ok hij heeft nu alles genoteerd en doorgestuurd naar weer een hoger iemand. Nu monitoren ze mijn SIMkaart vanaf een afstand tot aanstaande dinsdag en dan bellen ze mij terug.

Ik vind het echt belachelijk want ik zit mooi zonder telefoon tot die tijd. En dan is het nog maar de vraag of het dinsdag is opgelost!

Ik ben het zo zat nu en kost me een vermogen om te bellen.
    Heeft iemand anders ook dit weleens meegemaakt?
    Ik mag hopen dat ze mij wel tegemoet gaan komen in de gemaakte kosten. En ik zit eraan te denken om nu maar gewoon naar de Vodafone winkel te stappen in de hoop dat zij iets voor mij kunnen betekenen.

Sorry voor mijn verhaal maar moest het echt van me afschrijven!
    Bedankt weer :)

2. Akoya

Akoya Fanatiek lid

Nov 30, 2011
    2,744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik moest bellen met Vodafone om mijn oude sim te deactiveren en mijn nieuwe te activeren, binnen paar minuten kon ik bellen..
    Heb ook een Iphone 4s met nummerbehoud.

3. Marnatman

Marnatman Fanatiek lid

Jun 17, 2010
    2,382
    206
    63
    Male
    Bedrijfsleider
    In Grunn
    Even een tip: Zet het ook op het Tros Radar forum. Grote kans dat je sneller geholpen wordt. Daar zitten namelijk medewerkers die heel snel op negatieve berichten inspringen. ;)

4. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,272
    6,801
    113
    ook naar de winkel gaan

Meestal is het daar druk en willen ze geen gedoe dus willen ze ook wel snel helpen

5. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

Mar 10, 2009
    4,320
    238
    63
    Als je facebook hebt, vodafone heeft een pagina, of via twitter. Bij het webteam gaat het sneller dan via de klantenservice.

6. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Zag dat mijn mannetje al had geholpen , was daarom benieuwt of het bellen al gelukt is.

Share This Page