Robijn zegeltjes!

Discussie in 'De lounge' gestart door niva, 12 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ice

Ice Fanatiek lid

15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    Tally, ik denk dat je ze allemaal moet hebben ;)
    volgens my passen de ze kleur vd zegeltjes aan op de fles ofzo :)

2. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    lvg begeleidster kinderen/jongeren
    Ja ik denk ook dat het niks uitmaakt, dat staat tenminste nergens in de 'actievoorwaarden' ofzo vermeld.. dus volgens mij kunnen ze allemaal gewoon hoor. (zo doe ik het wel tenminste)

3. tally

tally Lid

1 jul 2007
    79
    0
    0
    Rotterdam
    hoi hoi
    nou oke dan weet ik dat .
    ik dacht al .
    Groetjes Tal

4. CVW

CVW Actief lid

6 aug 2006
    109
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Maas en Waal
    Hallo, helaas heb ik momenteel ook al m'n flessen al zegelloos, maar bij deze een tip aan iedereen.

Een jaar of 5 terug hadden ze een actie met een robijn beer waar ik toen voor ging sparen, maar toen ik genoeg zegels had was die actie voorbij en kreeg ik de melding dat er over een tijd (achteraf dus 4 jaar) wel weer een nieuwe actie kwam.

Zegelmiep die ik ben heb ik gewoon al die 5 jaar de zegels eraf gehaald, want die zijn altijd op de flessen gebleven en ik verwacht ook niet dat dit ineens op 31-12-07 stopt (deze datum hangt denk ik meer aan deze actieprodukten). Maar om een lang verhaal kort te maken. Ik had dus nu ineens genoeg zegels voor een babybadjas, een handdoek en een badjas voor mezelf!

Dus blijven sparen zou ik zeggen ondanks commentaar van je wederhelft die me altijd uitlachte van: jij met je spaarzegels! Nou ik kon mooi lachen toen we met 2 volle tassen het postkantoor uitkwamen!

Succes ermee

5. CVW

CVW Actief lid

6 aug 2006
    109
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Maas en Waal
    Oja, vergeet ik het nog:

Alle zegels, groot, klein, welke kleur dan ook heb ik gewoon op de spaarkaarten geplakt en die werden goedgekeurd!

6. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    Ow CVW dank je wel voor de tip. goed idee van je!

Ik ben normaal niet zo spaarderig, maar ik vind die robijn dingen toch wel heel erg schattig. En als ze dan "ooit' weer een actie houden dan zal dat vast met hetzelfde schattige beertje zijn :)

Ik ga me eerst op deze actie richten, maar het is voor iedereen goed om te weten dat je zegels dus houdbaar blijven denk ik..thnxx

7. Evelieveling

Evelieveling Fanatiek lid

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Niva, heb je al genoeg zegels?

8. Angeliek1973

Angeliek1973 Actief lid

12 jan 2007
    115
    0
    0
    ALS er nog iemand zegeltjes heeft en er nix mee doet...... graag! :)

9. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    Nee, moet er nog een paar (6 geloof ik) dus als je nog hebt ik wil ze echt heel erg graag! (snap dat je het nu effe druk hebt met andere dingen hihi, maar als je nog es tijd vindt binnenkort..)

10. Evelieveling

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Ik moet namelijk voor mezelf nieuwe wasmiddelen halen. En mijn paps heeft bij Unilever gewerkt. Dus wij kunnen alles met korting kopen. Normaal koop ik Sunil, maar zal nu Robijn nemen. Ik wil namelijk zelf ook het badjasje aanschaffen, is toch wel erg leuk. Heb nu 3 zegels over, dus dan bestel ik ff Robijn zodat jij je zegels hebt! Ik stuur ze op zodra ik ze alle 6 heb.

11. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    Owww maar als je zelf ook wilt, dan moet je ze lekker zelf houden ! Hardstikke lief dat je ze aan mij wilt geven dan, maar je zou gek zijn..als je het badjasje zelf ook graag wilt, hou ze dan lekker joh!
    Ik vind het wel super dat je ze me dan alsnog aanbiedt, zegt toch wel veel over je!..maar van mij mag je ze houden hoor..de actie duurt tot 31 december dus ik moet er voor die tijd wel aan kunnen komen I guess...

Kuzzzzzzz

12. Evelieveling

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    heee goed lezen, ik heb er 33, dus al 3 over. En ga nu dus voor die laatste 3 voor jou zorgen.
    Dus dat komt goed ;)
    Hebben we samen zo jasje :D

13. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    Ow dat van die 33 mistte ik ergens tussendoor :)

Cool, zou erg blij zijn als ik het jasje aan kan vragen..ben je ook zo benieuwd?

14. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Is een super jasje! Ik heb het vorige week ook opgehaald! ;)

15. Evelieveling

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    ik kijk net nog eens op de site...blijkt dat ze maar 20 zegels zijn.
    ik dacht 30.
    dus niva... pb je adres dan komen er 6 zegels jouw kant op.

16. Angeliek1973

Angeliek1973 Actief lid

12 jan 2007
    115
    0
    0
    als er toevallig nog iemand zegeltjes over heeft of nix mee doet...... :oops: :oops:

17. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Ik heb wel zo'n hele grote verpakking op zolder staan, poeder van Robijn. Zal morgen wel even kijken of daar ook zegels opzitten!

18. Angeliek1973

Angeliek1973 Actief lid

12 jan 2007
    115
    0
    0
    als t goed is zitten ze daar ook op....... :rolleyes:

Deel Deze Pagina