Ik heb Robin gestemd. Ik vind dit een hele leuke naam voor een meisje. Denk wel dat ik het dan met een y zou schrijven. Dus Robyn.
Allebei leuk! Ik vind "unisex" namen vaak juist soft voor jongens.... Pascal is mijn favo, denk alleen dat Robin iets moderner is...
Robin is idd moderner, maar wordt dan ook weer veel gebruikt. Ik vind zelf unisex namen niks voor jongens. Pascal(e) is trouwens een franse meisjesnaam, ook zonder e. Robin een engelse meisjes en jongensnaam.
Het is niet echt mijn smaak, maar vind Robin nog wel leuk voor een meisje, zou het dan wel als Robyn schrijven. Pascal vind ik echt een jongensnaam.
Diegene die dat doen zijn na 1 keer ook weer gewend. Dit heb je met meerdere namen. Zo is het wel duidelijk dat het een meisje is. Als je Robin schrijft weten ze niet of het om een jongen of meisje gaat... dus je dan heb je dat weer.
Persoonlijk hou ik niet zo van namen die zowel voor een meid als voor een jongen kunnen, als ik uit deze toch zou moeten kiezen dan Robin.
Robin/Robyn. Vind Pascale niet echt meer van deze tijd en toch nog net iets meer voor een jongen (na jah, man)
Robin. Maar ik ken een Pascal (man) en als ik aan hem denk heb ik echt zoiets van "ugh nee", maar da's iets heel persoonlijks dus .