Dames... Ik ben helemaal aan het einde van mijn latijn. Mijn dochter wordt al sinds 5 nachten na 3 uurtjes slapen wakker en huilt dan de hele boel bij elkaar. Ook weigert ze dan weer terug te gaan slapen. Ze eet overdag niet meer goed en denk dan dat ze honger heeft, ik geef haar dan een flesje. soms drinkt ze die wel op maar meestal ook heelmaal niet. ze gaat dan alleen maar nog harder gillen. Zolang ik bij haar bed sta is ze rustig en kan dan in slaap vallen...maar heb nu al een aantal keren meegemaakt dat ze dan zelfs tijdens dat slapen ineens heel hard gaat gillen...nachtmerrie? Als ik het idee heb dat ze slaapt sluip ik haar kamer uit maar begint ze al gelijk weer te gillen. Er is niets veranderd in de omgeving en ook haar rust en regelmaat bewaak ik heel goed.... ze gaat ook gewoon echt op tijd naar bed en valt dan met een flesje in slaap...soms duurt het even omdat ze nogal een draaikont is maar uiteindelijk valt ze binnen een half uurtje in slaap zonder gemopper of gemor. Is dit een fase of zou er echt iets met haar kunnen zijn? ik ben echt ten einde raad. btw: ze is nu 13 maanden.