Nou ja dit dus... eerste indruk bij mij was super leuk en stoer, tweede gedachte: misschien toch echt een jongensnaam?
Als ik het zo lees hier is het hot. Het is wel een stoere naam. Persoonlijk houdt ik niet van unisex namen.
Persoonlijk vind ik dat echt een stoere meisjesnaam. Ik zou hem niet zo snel aan een jongen geven Ookal is t een unisex naam
Super leuk! Die naam heb ik al jaren in mijn gedachten voor een mogelijke dochter. Vind het een super stoere naam!
Ik vind 'm ook hot. Het enige weet ik altijd heb als ik deze naam lees is: spreek je het uit als roobin of als robbin
Ik moet bij die naam meteen aan een jongen denken, vind het echt een jongensnaam. Ik zou het dus niet doen.
Ik vind 't meer een jongensnaam, maar voor een meisje vind ik het heel stoer! Misschien schrijven als Robyn of Robynn? Dan moet ze wel altijd haar naam spellen..
Ik vind het meer een jongensnaam maar zou nooit voor een unisex naam gaan eerlijk gezegd. Zelf heb ik een unisex voornaam en op het werk krijg ik wekelijks mails naar 'de heer', of vragen mensen aan de telefoon naar 'de heer' .... TERWIJL IK EEN VROUW BEN ARRGHH Dus zou het zelf niet geven aan mijn kindje.
Bij Robin denk ik aan een roodborstje. En bij een roodborstje denk ik aan een meisje. Niet mijn smaak naam, maar zeker niet verkeerd.
Ik vind het een stoere en mooie meisjesnaam. Of Robin echt 'hot' is weet ik niet, maar dat geeft ook niet, lijkt me. Trends komen en gaan, namen blijven bestaan.