Ik vind het een leuke naam voor beide geslachten. Voor een meisje wat stoerder, voor een jongen wat softer.
Robin is één van mijn favorieten, dan wel met een tweede naam die niet unisex is... Oh en ik zou het schrijven als Robyn. Wij verwachten een dochter, helaas heeft mijn man Robin heel snel afgeschoten...
Heel leuk, maar ook ontzettend populair. Als je dat niet erg vindt, zou ik het zeker doen. Robine vind ik ook erg leuk btw!
Stoere naam, naar ben zelf niet zo van de unisex namen. Ik ben normaal altijd voor het zo eenvoudig mogelijk schrijven van een naam, maar in dit geval zou ik Robin schrijven als Robyn, omdat dat er een stuk vrouwelijker uitziet.
Mijn broertje heet Robin. Vindt het ook een jongensnaam. Voor een meisje ook wel leuk maar dan als Robyn of Robyne.
Wij gaan voor de variant met de ij , als 2e naam dan. Robin vind ik meer voor een jongen persoonlijk..
heel leuk, alleen zou ik het voor een meisje als Robyn schrijven. Volgens mij schrijven ze het in Amerika zo voor meisjes
Klopt, in Amerika schrijven ze het met Y en in Australië met een I, ik vind persoonlijk Robin een echte meisjesnaam, ik ken ook Robin-jongetjes maar had het zelf voor een jongen nooit gekozen. Ik had vroeger een Australisch buurmeisje met de naam Robin en heb vanaf toen geroepen, als ik ooit een meisje krijg dan wordt het Robin gelukkig was ML het er meteen mee eens haha!
Ik ken een jongetje dat zo heet, dus voor mij is het meer een jongensnaam. Maar ik houd sowieso niet van unisex namen.