Hoi dames, Ik en mijn man vinden allebei de naam A.ylin mooi voor onze dochter die in september geboren gaat worden Alleen me bonusdochter die heet A.yla.. we hebben er allebei geen probleem mee, ook hebben ze allebei een mooie betekenis de ene maan en de andere zon.. de namen zijn allebei Turks want mijn man is Turks Wat vinden jullie van dat de namen op elkaar lijken?
Ligt eraan hoe je het uitspreekt als je aaila en ejlin zegt vind ik t prima kunnen. Lijkt d euitspraak net als schrijven erg veel op elkaar dan niet
Ik zou het ook niet doen, maar het is niet dat het niet kan ofzo. Heb er alleen vaak een jut en jul gevoel bij als broers/zussen de namen zoveel op elkaar lijken.
Ze zouden echt als aijla en aijlin uitgesproken worden maar nu ik jou (baby2011) berichtje ziet vind ik eylin ook wel heeeel mooi! Dankjewel ik ga er eens over nadenken😃
Dan zou ik inderdaar voor iets anders gaan of inderdaad eylin. Want de uitspraak is wel erg hetzelfde dan Succes met je besluit en graag gedaan Hier nog geen idee wat we krijgen. Jongen of meisje ej vind het nu al een drama haha
Jaaa Eylin vind ik echt super mooi, ik ga eens kijken watjes betekenis is want dat vinden wij ook wel iets belangrijks, En inderdaad namen vinden is echt een drama, bij me zoon wis ik het tot de dag van zn geboorte niet zeker maar ben er nu wel erg blij mee. Maar ben nu wel blij dat ik voor een meisjes naam kan gaan want voor een jongen is het zo moeilijk vooral Turks 🙄
Wij vinden de betekenis ook wel belangrijk inderdaad. En dat het in een andere taal niks raars betekend haha. Heb gelukkig nog 28 weken tot uitgerekende datum haha
Brenger van licht. (Aldus Google). Betekenis is mooi en past ook uitstekend bij die van bonusdochter. Ik zeg doen! Eylin. Prachtig!
Oh wat mooi! Wat toevallig! Past inderdaad mooi bij haar zus ook! Ik kon zo gauw even niets vinden op internet, ik ga het zo even met mijn man bespreken als hij thuis is 😃
Misschien ten overvloede, maar ik vind Ayla en Aylin ook teveel op elkaar lijken. Eylin is dan beter!
Ayla en Aylin lijken wel erg veel op elkaar (wel mooie namen). Eylin vind ik beter naast Ayla passen.