Super leuk! Waarschijnlijk krijgt onze dochter deze naam . Voor een jongen vind ik hem overigens ook niet mooi (zacht uitgedrukt).
Hier een zoon met deze naam maar ik vind het een naam die voor allebei prima kan hoor, leuk juist! Onze zoon is helemaal niet suf alles behalve dat. Hij vind het geen probleem dat er een meisje op school zit met dezelfde naam. Hou daar wel rekening mee dat dat kan gebeuren. Het is wel een naam die je wat vaker moet toelichten op geslacht (bij aanvragen van bijv een kinderfeestje maar straks ook op sollicitatie/online) maar is dat erg? Wij vinden van niet!
Het is inderdaad een naam die dan wat toelichting vereist. Daar moeten we dan wel even bij stilstaan. Voor een jongen vind ik de naam overigens ook wel leuk, maar het heeft niet onze voorkeur. We hebben voor zowel een meisje als een jongen 2 namen bedacht. Zo kunnen we als het moment daar is een keuze maken. Misschien kiezen we dan alsnog een volledig andere naam... je weet het nooit! Voor een jongen hebben we overigens Xavier in gedachten