robin Williams overleden:(

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door prisje22, 12 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Ik vind hem in doubtfire echt het meest geniaal! Zonde!

2. Prinsessa

Prinsessa Niet meer actief

Helemaal mee eens

3. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Verschrikkelijke egoistische manier om er een einde aan te maken. Er wordt nooit nagedacht over degene die je dan vindt....die heeft dat de rest van z´n leven op de netvliezen staan.

Briljant acteur. Echt een gemis.

4. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Zijn vrouw heeft in een statement laten weten dat hij sober was (dus nuchter) en dat hij in het beginstadium van Parkinsons was. Was zojuist op het engelse nieuws.

5. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ik werd echt serieus verdrietig van dit nieuws.
    Gebaseerd op de verklaring van zijn vrouw hoop ik dat hij zelfmoord heeft gepleegd, omdat hij een leven met Parkinsons niet wil, en dus NIET omdat hij verder ongelukkig was.

Hoe verschrikkelijk is het trouwens, dat de politiefoto's uitgelekt zijn en dat er hordes zieke lui die foto's getwitterd hebben naar de dochter van Williams? Zij heeft daardoor uiteraard haar Twitteraccount gesloten. Echt ziek is dat. Ik hoop dat die lui zwaar gestraft worden (maar dat zal wel niet).

Robin was echt een geweldige acteur. Ik heb veel van zijn werk gezien.
    Dead Poets Society was erg indrukwekkend.
    Van Awakenings zag ik toevallig gisterenavond het einde. Ben blij dat ik het niet helemaal heb gezien, want ik denk dat het een tranentrekker is. Kon ik gisteren niet gebruiken ;)
    Toys, Flubber, Jumanji en Mrs. Doubtfire heb ik ook gezien. Wel vermakelijk, maar geen echte hoogstandjes in mijn ogen.
    Good Will Hunting dan weer wel. Weer een fantastisch gespeelde rol voor Williams.
    Bicentennial Man vond ik prachtig. Precies mijn genre (ben gek op Asimov). Heb de film denk ik 4 keer gezien en 4 keer compleet in tranen op het eind! Ik raad deze ook echt aan om te kijken, als je hem nog niet kent!
    Daarna heb ik weinig meer van hem gezien. Maar hij heeft veel moois gebracht.

6. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Met het laatste nieuws in acht genomen is het misschien toch niet zo egoïstisch.

7. Dat ging toch om een nepfoto? Volgens de Telegraaf wel, in ieder geval.

8. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Nepfoto of niet, wat ben je ziek in je kop als je plezier haalt uit het opzettelijk iemand online kapot maken via dit soort berichten met fotos terwijl de vader daarvan net op een gruwlijke manier is overleden... dan ben je toch flink gestoord in je kop en dan druk ik me nog vrij mild uit....

9. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Precies!

10. Oh ja, maar in mijn ogen niet te vergelijken met het uitlekken van politiefoto's en díé onder ogen krijgen :)

11. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Lieve lieve man, briljant acteur. Te triest gewoon, zo zonde. 😪

12. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    dat lijkt me vrij simpel. Die zijn gewoon gekocht bij iemand bij de politie. Niks uitgelekt. Hoog geldbedrag en bingo. Gebeurt overal. Niks integriteit.

Deel Deze Pagina