Jeeej ik ben bevallen op 2-2-2011 eindelijk! het ging allemaal heeel snell wat ik niet had verwacht om 1 uur begonne mijn weeen te komen.. dus naa een tijdje belde ik de verloskundige die om 03:15 arriveerde en had ik al 2 cm ontsluiten ik kon kiezen of ik al naar het ziekenhuis wilde of ik nog thuis wou blijven ik koos ervoor om nog effe af te wachten tot de ween heftiger werden maar om 06:50 hield ik het niet meer had ik mijn verloskundige gebeld en zij kwam ging kijken hoeveel cm ontsluiting ik had en jaaa hoor het was al 8 cm!!!! ik wou iets tegen de pijn maar dat kon dus al niet meer Dus op naar het ziekenhuis ... In de auto begonnen de persweeen al aangekomen in het zieken huis om 07:15 en om 08:25 was mijn kleine wondertje geboren(L)!!! kleine was wel 6 dagen te laat.. maar mijn eerste bevalling dus zeeer snel ik verloor wel heeel veel bloed derna omdat mij baarmoeder niet hard wou worden en niet wou afsluiten ..Dus op naa de o.k hebben ze mijn gehecht in totaal 4 En ik moest een nachtje blijven de tweede dag dacht ik dat ik naar huis mocht gaan ... maar neeeeh hoor mijn kleintje was 230 gr afgevallen dus nog een dagje blijven voor hem maar de volgende dag was hij lekker aangekomen en mochten we naar huis joepieee jeeejjj nu gaat het super met ons .. kleine drinkt goed van mijn borst en is bijna weer op zijn geboortegewichtt !! Morgen krijgt tie zijn hielprik en gehoortest Dus spannendd vind het wel heel zielig ben zelf bang voor prikjes! maar ja het komt wel goedd nu lekker aan het genieten van mij zoontje(L)