Oké, wie weet heeft iemand de tip... Tablet, Android 9. Roblox heeft minimaal 5 nodig. Je zou dus zeggen prima. Maar nee, gaat langzaam en er is regelmatig sprake van freeze midden in het spel. Ik heb mijn oude mobiel met Android 8 er eens bijgepakt, daar draait het prima op. Ook de oude iPad met ios 7 geeft geen probleem. Dus waarom draait ie nou niet goed op die tablet? Zoon heeft al meerdere spellen binnen roblox geprobeerd. Zelfde probleem....Hij vind het super leuk, even met zijn zusje samen op roblox maar raakt al snel geïrriteerd omdat hij er elke keer uit ligt..
Bij mijn zoontje gebeurd dit ook denk ik. Hij is dan lekker met een spelletje bezig en dan zegt hij dat hij er uit gegooid wordt.. Geen idee waardoor het komt, hij heeft een ipad uit 2019, staan ook niet super veel spelletjes op of dat er veel open staat.
Hoor mijn zoontje er nooit over, hij heeft een Samsung tab A 2016 of 2018... Maar goed, gelukkig hier geen roblox meer. Hij was boos omdat hij van mij moest stoppen en heeft de tablet op de grond gegooid, hele scherm aan diggelen. Eigenlijk vindt ik het wel fijn dat ik van dat gezeur af ben..
Geen idee waar het van komt maar wij hebben ook problemen met Roblox, 2 iPads, de Air en de Air2. En op de ene iPad werkt het spel goed en op de andere wordt je steeds uit het spel gegooid of het is heel traag. Heel frustrerend voor de kinderen, dus als iemand de oplossing weet...
Mijn dochters spelen beide ook roblox en ik herken het wel. Soms wil hij ook niet laden of ze worden inderdaad uit het spel gegooid. Geen idee waaraan dit ligt. Misschien een hele volle server?
Onze zoon wordt/werd ook geregeld het spel uitgegooid of hij blijft weer hangen. Zorgde voor teveel frustratie dus dat spel is even verleden tijd. Overigens alleen gespeeld op de tablet, dus geen vergelijkingsmateriaal.
Vraag me ook af of het aan het spel liggen waarin ze op dat moment spelen. Bij sommige spelletjes staan de graphics gewoon wat sterker afgesteld. Zoon speelde laatst een game waarin hij van tevoren kon aangeven of hij goede of minder goede graphics wilde. Ik vind het best aardige games, ik houd zelf ook toezicht via de app en kan zien wie hem als vriend uitnodigen. Die ‘deny’ ik allemaal. En de chatfunctie staat ook uit. Geen gezeur daarmee.
Hier ook 2 roblox fanaten. Zelfs zoontje van 3 verteld hele verhalen over Baldi en Piggy Alpha. ik speel zelf ook mee trouwens maar wij spelen op de telefoons en hebben er geen last van.
Dat Piggy vind ik echt verschrikkelijk. Razend populair, maar zoon vindt er gelukkig ook niks aan. Ja ik vind sommige spelletjes ook leuk om wel eens mee te spelen. Minecraft ook trouwens (zou willen dat ik het verzonnen had)!
Dochter speelt Royal High of Day care zo gauw ze dr telefoon heeft. Ikzelf vindt Break in story heel leuk hahahhaa