Vanaf 27 oktober woensdags om 20.30 uur op SBS 6. Een tv-programma waarin paranormale kinderen centraal staan. Vaak is het voor deze kinderen en hun directe omgeving lastig om met hun bijzondere gave om te gaan. Het programma speelt in op deze hulpvraag. De bekende paragnoste Liesbeth van Dijk begeleidt de kinderen en hun ouders op een integere manier en helpt hen om de onverklaarbare gebeurtenissen een plek te geven. Ik ga zeker kijken. Lijkt me interessant en leuk!
Ik ga niet kijken, ik vind het echt zielig voor die kids. Ik moet ook eerlijk zegen dat ik e niet zo in geloof....
Ik erger me zo aan die titel, maar misschien heb ik het zelf wel mis. Het is toch 'paranormaal begaafd' in plaats van dat je 'paranormaal' bent??
Typisch weer een SBS uitbuitprogramma...vind dit om met de woorden van mijn vriend te spreken: "echt niet kunnen"
Eensch met jou en je vriend Kan echt niet, dit is kinderen exploiteren voor amusement en wel op één van de laagste manieren mogelijk. Wat bezielt die ouders eigenlijk?
ik was al bang om een hele lading boze dames over me heen te krijgen hahaha Ik snap die ouders ook niet hoor..Vreselijk voor die kids!
ik ga ook kijken goed dat het onder de aandacht word gebracht zeker bij kinderen er zijn er meer dan je denkt en meschien herkennen veel ouders het en gaan er ook meschien wel hulp mee zoeken!!!!!!!!
Ik ben het er mee eens dat er vast kinderen zijn die meer oppikken dan 'wij'. Maar ik vind niet dat je dit op tv moet uitbuiten. Het lijkt me voor de kinderen al lastig zat. En, of ze willen of niet, worden ze meteen op een bepaalde manier te kijk gezet naar de buitenwereld. Dat lijkt me ook niet echt leuk voor ze. Ik denk dat ze de gevolgen (nog) niet overzien. En daar zijn de ouders verantwoordelijk voor.
ja vind ik ook wie weet willen die kinderen dit geneens en zien ze een heleboel leed en geloof me soms is het geen pretje om dingen te zien die je niet wilt zien
Ik vind het ook fout om die kindjes hiervoor te gebruiken. Die hebben meer aan goede ondersteuning van hun ouders lijkt me. Maar ik ga wel kijken, slecht hè.
Mee eens. Dat ze die kinderen willen helpen vind ik persoonlijk tot daar aan toe. Maar waarom dat dan weer voor de camera moet Beetje interessant willen lopen doen over je kind... Dat denk ik dan, sorry.
Ik snap echt niet dat iemand daar voor zijn kind zal opgeven Als ouder wil je toch niet dat je kind met zoiets op tv komt?? Wat zijn de gevolgen voor zo'n kind?? Iedereen weet t straks....zal t gepest gaan worden op school??? Nagekeken op straat enz. Als je kind paranormaal zou zijn zou begeleiding goed zijn als t daar behoefte aan zal hebben, maar dat dit zo uitgemolken wordt en die kinderen daarvoor gebruikt worden op tv vind ik echt niet kunnen. Nee, ik ga niet kijken.
ik ga ook kijken , ik ben t niet eens met de dames die t dom vinden .... omdat, die kinderen er niet mee weten om te gaan is t goed dat deze kinderen optijd daarmee geholpen worden voordat ze onhandelbaar worden door fustraties .. overgens mijn vriend vind t ook dom en wil er niet naar kijken gelukkig ligt hij op de bank te pitten hahaha