robot als verjaardagskadoo!

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door belize, 9 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    Robosapien

ik heb mijn zoon gevraagd wat hij wilde hebben voor zijn 3de verjaardagskadoo.hij zei 'robot mama, een robot,een robot' en hij heeft dat dagenlang volgehouden. ik heb overal in de speelgoedwinkels naar robots gezocht. nou, misschien spelen kids in nederland niet met robots? alleen zelf bouw robots hebben ze in de winkels, vanaf 8 jaar oud. zoon wordt in november 3! hij zou, denk ik, zo een robot niet zelf opkunnen bouwen. maar goed, ik heb hem n robot beloofd.hij krijgt een robosapien!hahaha. dat is met afstand bediening en safe vanaf 3 jaar.speelleeftijd 5-7.
    zoontje kan al met auto's spelen die je met afstandsbediening stuurt. misschien zou n robosapien niet meevallen om alleen r mee te spelen. maar ik vind het echt een prachtig ding. deze merk:wowwee! zijn er mama's hier die iets hierover kunnen vertellen uit ervaring?of robots van andere merken? of een tip voor mama's die kadoo idee zoeken voor n zoontje?
    alvast bedankt voor de berichtjes!

2. joyce1838

joyce1838 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.922
    1
    36
    mkd groepsleidster
    hier geen vraag naar robots, maar ben stiekem wel heeeeel benieuwd wat zo`n ding moet gaan kosten......

3. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    er zijn enorm veel modellen. robosapien kost zo een 85 euro. maar het begin al vanaf 50 euro. je hebt ook zo een op ruim wagen. eigen spullen opruimen. ze kunnen praten leren antwoorden geven. na praten, schoppen dingen vast houden. en nog zo veel meer!je hebt ook dieren en dino's natuurlijk. echt jongens speelgoed.

4. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    maar misschien je dochters vinden dino's ook leuk!

5. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
  6. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
  7. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    niemand heeft interresse in robots???geen wonder dat die dingen niet in speelgoedwinkels te vinden zijn. toch jammer!

8. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Ziet er wel leuk uit, maar niet echt voor een peuter nee..;)

9. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    hahaha, ja hij kan het niet zelf programmeren maar het hft wel n eenvoudige afstandsbediening. en als je het aan zet doet het wel van alles zonder dat je iets in de knopjes moet drukken. als het hem frustereert dan zou ik het weg nemen en als hij groot genoeg is krijgt hij het weer terug.

10. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Ik heb wel geleerd: "zeg nooit 'nooit" te zeggen, maar pfff, wat een speelgoed!

Ik ben blij dat ik mijn zoontje toen hij 3 werd heel blij kon maken met Brio, een loopfiets en boeken. Maar als je kind het echt, echt, echt wil!

11. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Thijmen vindt robots ook wel leuk hoor :) Hij speelt nu met mijn vriend samen met mindstorms van lego (dat had mijn vriend al), daar kun je ook robotjes van maken die dingen kunnen doen. Programmeren doet mijn vriend uiteraard ;)

12. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
  13. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    ja natuurlijk als iemand die programma's doet.hij kent al n tijdje links rechts rechtdoor achteruit. anders zou hij niet met zijn auto kunnen spelen die ook met afstandbediening werkt. hij wil een robot met 3 wielen. zei hij gister aan een vriendin van me.

14. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    geweldige website!die had ik niet zelf kunnen vinden!erg bedankt! ik zie ook oudere modellen van wowwee, en de kleine versies. dus eigenlijk is die grote wowwee 85 euro!

15. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Mijn zoon wilde ook een robot, we vonden er 1 die schijfjes kon afschieten, lopen met de afstandsbediening en kon leren praten maar het werkte voor geen meter. Hij was toen 7 maar was niet geduldig genoeg om dit ook daadwerkelijk voor elkaar te krijgen. Hij staat nu al 3 jaar op de kast en is hooguit 5 keer gebruikt zo zonde.

16. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    jammer zeg.

Deel Deze Pagina