Ik word er gek van! Auto inbraak

Discussion in 'De lounge' started by Nahla2013, Nov 7, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

Oct 4, 2012
    5,965
    3
    0
    Echt, dit is al de 3e keer dit jaar :x

Dit keer is er niets meegenomen... Wie doet zoiets?! Dombo junk dacht 'Oeps, foutje'?
    Ik heb expres geen RNS510 meer, juist omdat ie er al 2 keer uit is gesloopt. Kost me steeds klauwen met geld dit :x Juist daarom heb ik een simpel afneembaar Pioneer navigatiefrontje.

Heeeeeel dom van mij weer, maar m'n reservesleutel, paspoort, rijbewijs en autopapieren lagen nog in het dashboard kastje.
    Sukkel had dashboard keek in het kastje en heeft hem open laten staan. Dus alles zat de hele nacht mooi in het zicht langs een weg.
    Hij stond expres pal langs de weg onder een lantaarnpaal geparkeerd :(

Sorry, onsamenhangend verhaal, maar ik moest even m'n frustraties kwijt.

2. Jo33

Jo33 Actief lid

Jul 20, 2011
    382
    24
    18
    NULL
    NULL
    Ooh, super irritant is dat zeg!!
    Wel fijn dat hij alle spullen dus wel in het dashboard kastje heeft laten zitten. Dat scheelt toch weer een hoop ellende (looking on the bright side...).
    Echt balen, succes met alle rompslomp om het nu weer te laten maken enzo.

3. Chiggy

Chiggy VIP lid

Aug 29, 2010
    12,876
    25
    38
    Rotterdam
    Balen zeg! Ik kan me voorstellen dat je kwaad bent!
    Een collega van me heeft hetzelfde meegemaakt een maand of 2 geleden, haar auto was behoorlijk toegetakeld maar niks miste! Zelfde bij een aantal andere auto's in dezelfde straat.
    Er lopen echt idioten rond! :x

4. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

Oct 4, 2012
    5,965
    3
    0
    Dank meiden!
    Pffff ik ben zo boos! :x

Buurmeisje hoorde gisternacht rond 2:30 wel glasgerinkel, maar toen ze uit het raam keek zag ze niks.
    Ik heb zelfs een hele dikke kras in de lengte (van vorige keer).
    Gewoon voor de lol??

Het was gewone een ware glasexplosie in de auto. In elke hoek ligt er wel een scherf. Ik blijf stofzuigen

Ii kan m'n auto ook niet onder m'n raam parkeren omdat ik op 6 hoog woon en aan de achterkant slaap. Ben zoooo pissig

5. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

Dec 4, 2012
    10,846
    4,213
    113
    Female
    Zuid Holland
    Klote zeg, ze moeten je wel hebben.

6. Cabb

Cabb Niet meer actief

Diefstal schade zit toch in wa plus verzekering?

Ik heb zelfde gehad en autotaalglas kwam netjes noodruitje plaatsen, al het glas wegzuigen. Ik had ook schade aan deur en dat was ook gewoon verzekerd. Geen no-claim of schadevrije jaren verlies bij diefstal.

Maare kut voor je, weet precies hoe het voelt! (bij mij zat er in een geheim vakje een portomonee met 600 euro contant, navi en radiofront, alles lag er nog in gelukkig.

7. mommy12

mommy12 Fanatiek lid

Oct 19, 2014
    1,135
    0
    0
    Omg wat vervelend

8. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

Apr 16, 2013
    4,184
    1
    0
    Hier ook es zo'n idioot. Raam ingeklopt in één van de drukste straten van Brussel (wonen in België). Overdag.
    Niks gestolen en ik denk zelfs niet in 't handschoenenkastje gekeken.

Als hij / zij beter had gekeken, had hij / zij overigens de stroomkabel van de gps mee kunnen rippen. Maar dat heeft hij / zij dus niet gedaan.

Man werd overigens opgebeld door de politie. Die waren langs de wagen gepasseerd (ze passeren minstens 10 keer per dag langs die baan) en hadden gezien dat 't raam kapot was.

Heeft ons een nieuw raam gekost. We hebben er zelfs geen verzekeringszaak van gemaakt (want dan gaat je premie het jaar erop hier toch maar omhoog en moet je er eindeloos achter bellen en doen).

Maar wel rot. Zeker als 't bij jou de derde keer in korte tijd is.

9. minon

minon Niet meer actief

Voor die RNS510 kun je een navilock kopen. Zit vast aan het chassis.
    Hebben wij ook genomen na twee keer een inbraak.

Share This Page