Hebben jullie ook problemen met Marktplaats? Ik probeer al sinds gisteravond een advertentie te plaatsen. Hij plaatst hem en vervolgens wordt deze weer verwijderd. Er zijn ook ineens bestaande advertenties verwijderd, die er al een week op stonden. Had al een mail gestuurd naar Marktplaats, maar geen reactie.
Misschien een advertentie wat niet voldoet aan hun regels? Nee hoor geen idee... ik heb er geen problemen mee.
Hier gister 1 geplaatst en staat er ook nog gewoon. Edit: heb je hem misschien dubbel geplaatst? Dan halen ze er ook vaak 1 van de 2 weer weg.
Nee niets dubbel geplaatst, geen mail van ze gehad de reden van verwijderen. Het gaat om een kinderjas. Niets geks aan.
Niet toevallig nog een kinderjas advertentie geplaatst?? Wij hadden dit namelijk met twee verschillende koffiezetapp.
Nee ook niet. En er zijn meerdere advertenties ook ineens verwijderd. Twee verschillende soorten kinderkleding.
Apart zeg. Ondertussen lukt het ook niet? Misschien op een ander apparaat proberen te plaatsen? Anders mp even mailen?
Heb al gemaild. Krijg je een standaard antwoord. Daarop weer terug gemaild dat ik graag een persoonlijk antwoord wil hebben. Van de 10 advertenties staan er nu nog twee en kan niets plaatsen.