Diverse veiligheidsdiensten waarschuwen hier tegen. En nu vertrouw ik de Westerse overheden geen 100% Maar de Chinese overheid vertrouw ik 0%
Wij hebben een Medion van de Aldi. Destijds gekocht voor wanneer de hond in de rui was, want als ik ‘s ochtends had gestofzuigd, zag het er eind van de middag uit alsof ik een week niets gedaan had. Dus echt om het bij te houden. Hij zuigt hondenharen prima op, maar ik merk dat hij dol is op bepaalde zones en uit andere gebieden snel vertrekt. Zo kan hij lang onder de banken door rollen en uit de keuken vertrekt hij na een paar keer op en neer rijden, waarbij er nog allemaal kruimels liggen. Oh ja, nog iets, onze hond leeft inmiddels niet meer, maar ik moest er echt bij blijven of in de buurt als hij aan stond, want wij hadden een langharige hond en die bleef gewoon liggen, waardoor die stofzuiger zich helemaal had vastgedraaid aan de haren van haar staart! Flatcoated retriever, die hebben zo’n lange pluimstaart. En ik moet opletten dat alle veterschoenen opgeborgen zijn, want die komen er ook klem in te zitten.
Een waarschuwing: als je huisdieren hebt zoals een kat of een hond. En als je de robotstofzuiger automatisch laat zuigen terwijl je niet in de buurt bent, dan loop je de kans voor dit: De hond of kat krijgt onverwachts diarree, de stofzuiger rijdt er door heen, en je hele vloer incl kleden heeft dan een laagje poep. Dit gebeurt dus werkelijk. Ik zou dus nooit kiezen voor een robotstofzuiger, meerdere honden in huis.
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/opmerkelijk/artikel/4788251/robotstofzuiger-smeert-badkamer-vol-met-hondenpoep Haha, niet kijken als je zit te eten.
We hebben er twee. Onder met dweilfunctie ideaal met meerdere huisdieren die veel modder meenemen. Wij zetten hem altijd aan als we gaan wandelen. Kan er ook niks worden uitgesmeerd.