Ik had een leuke actie gezien voor een nieuw mobieltelefoon abbonnement maar deze is dan bij de provider tele2. Nu ben ik benieuwd wie hier ervaringen mee heeft postief of negatief want twijfel een beetje of dit wel zo´n goede provider is.
Wij hebben tele2 mobiel. Ik moet zeggen dat ik zelf geen klachten heb. Ik heb geen internet op mijn mobiel, ik gebruik deze alleen voor bellen, sms en foto's. Mijn abbo loopt ergens dit jaar af, en ik denk dat ik bij tele2 blijf, misschien wel een nieuwe telefoon uitzoek. Het is wel zo dat er bij tele2 iets meer gelet wordt op je verbruik, qua hoge rekening / krediet, als je te hoog komt kan je niet meer bellen tot er betaald is, dat vind ik wel fijn. Hoewel ik gemiddeld 30,00 per maand betaal, kan het met een abbo inclusief internet wel handig zijn dat er op gelet wordt.
ik.. en dat was prima. alleen gingen ze over op een ander netwerk en dat was voor mijn huis niet zo'n goede keuze. Maar verder is het gewoon ene prima provider hoor! Nette klantenservice (na hun netwerk verandering en mijn klacht kon ik zo van het contract af.. zonder problemen)
Ik heb een mobiel abonnement van Tele2 inclusief internet en het bevalt me prima. Met bellen heb ik altijd bereik en internet op 3g gaat meestal ook wel, al is het bereik dan niet altijd even goed (maar dat zal voor andere providers ook wel gelden). Mocht je in de buurt van Zwolle wonen zou ik het niet doen. M'n vriend werkt daar en heeft dan bijna geen bereik omdat er een zendmast kapot is oid en nog steeds niet gefixed.
hmm hier dus wel vrij positief, moeilijk hoor. Ik hoop op nog meer reactis want twijfel nog even door