Hij komt toch ook niet in de hoekjes? Heb er even over gedacht.. Maar nee. Hier word het een doodgewone stofzuiger
Ik heb een roomba en ben zeeeer tevreden! Roomba heeft ook goed reviews. Ik zet hem aan als ik wegga en heb een schone vloer als ik terugkom. Echt ideaal hoor. Herken dan ook absoluut niet wat er hierboven geschreven werd, maar dat is ook een ander merk. Ik heb wel een 'vrije' vloer, geen snoeren en doe de stoelen op de tafel, maar dat is niet zoveel moeite. Hij maakt wel flink geluid vind ik, gebruik hem in de woonkamer als ik weg ben, in de slaapkamers wel gewoon als ik thuis ben. Zou de roomba iedereen aanraden, behalve als je een vol huis hebt want dan werkt het niet
Roomba wel, heeft van die zwiepingen eraan zitten. Zo af en toe dweil ik dus dan neem ik natuurlijk nog wel een vergeten plekje mee, maar dat is minimaal
Wij hadden ook de robotstofzuiger van de Aldi maar hebben hem inmiddels al weer verkocht op marktplaats. Hij slaat behoorlijk veel stukken over, dus je kunt net zo goed zelf even snel met de stofzuiger er doorheen. Succes met je keuze!
Wij hebben een neato petcare. Dat is een van de duurdere. Fijne zuiger, maar ik doe toch nog een keer per week beneden. Je moet idd de vloer helemaal vrij maken. Boven gebruik ik alleen nog de robot.
Ik test de roomba 780. Super mooi apparaat. Heb voor je een kortingsbon van 30 euro. Maar hij heeft wel een advieswaarde van 650 euro. Moet eerlijk zeggen ik heb groeven in het laminaat en dat zuigt hij niet weg. Hij veegt eerder. Vloerbedekking doet hij ook. Valt niet van de trappen af. Het is wel een heerlijk apparaat dat als je thuis komt de kruimels volledig weg zijn. Heeft twee apparaten er bij die je neer kan zetten zodat je hem kan instellen dat hij meerdere kamer kan doen en de weg terug vind. Of juist dat hij een kamer niet in kan. Vind hem wel wat geluid maken. Dus roomba aan op dezelfde verdieping als de kleine slaapt zou ik niet doen. Oja leuk om te zeggen hij klimt zelfs op onze cocosinloopmat! Toch knap.
Wij hebben de Roomba 650. Wat een uitkomst!!!! Ik zou niet meer zonder kunnen. Elke dag als ik thuis kom is de kamer/keukenvloer heerlijk schoon. Wij hebben 2 langharige katten die regelmatig bollen haar verliezen. Hij zuigt het moeiteloos op! Echt een aanrader!!
Ik let eigenlijk niet zo op wat andere mensen ervan vinden. Wij hebben pas een nieuwe stofzuiger gekocht (geen robot) en volgens sommige reviews "woon je zowat naast schiphol als ie aanstaat", nou, dat vond ik echt heeeel erg overdreven. Een ander zei weer dat ze maar 1m60 lang is en de stang toch te kort voor haar is (vreemd genoeg niet te kort voor mij terwijl ik 8 cm. langer ben). Dus ik kijk vooral bij het kopen van een product naar wat míj goed lijkt.
Gelijk heb Islah, maar soms is het wel fijn om een beetje rond te vragen en dan daar vervolgens uit filteren wat je nodig denkt te hebben. Begin te neigen naar een Roomba, SweetLakeCity, wat voor bon is dat? Moet ik hem dan van de website bestellen of is die ook in te wisselen bij bijvoorbeeld Bol? Iedereen bedankt voor de ervaringen/ info!
Ik heb ook een roomba, de nieuwste. Super ding. Je kunt hem programmeren en hij maakt alles keurig schoon als ik werk. Als ik terug kom staat hij keurig in z'n huisje. Hij kan meerdere kamers doen en "klimt" inderdaad ook op de mat en het kleed. Tuurlijk komt hij niet in de kleinste hoekjes, maar voor de dagelijkse stofzuigbeurt is het ideaal.
Dit dus, al heb ik er eentje van de Aldi. Doet het perfect, maar idd weggaan en dat ding zijn gang laten gaan, dat gaat hier niet op.
de bon is geldig bij aankopen tm 31 januari. Ik kan je deze bon opsturen tegen verzendkosten als je dat wilt? Je moet alleen een IROBOT ROOMBA kopen uit de 700 serie.
De aldi robotzuiger was er laatst weer te koop en er stonden hier nog heel veel. Ik heb er weer een gekocht
Wij hebben ook de roomba, supermakkelijk ding. Staat elke dag om tien uur geprogrammeerd, gaat dan haar (ja ti's een haar volgens mij vriend en het heeft zelfs een naam gekregen die de kinderen allemaal al kennen) ronde doen en meestal staat ze weer netjes op haar plaats als ik thuis kom. Gaat over de matten heen en niet van de trap. We hebben er twee van die kastjes bij om eventueel de kamer waar ze niet in mag af te zetten.
Ik denk dat het een roomba gaat worden. Sweetlakecity, ik stuur je even een pb'tje voor dat bonnetje. Grappig om te lezen dat iedereen stofzuigen toch weer met vrouwenwerk associeert en de meeste mensen spreken over "ze", "zij" en "haar" als ze het over de robot hebben