Op de site staat dat er een eigen bijdrage aan vast zit. Maar er staat niet bij hoe veel euro of hoeveel %. Weet iemand dit?
ik heb ooit geinformeerd bij eigenhuis en tuin toen dat nog in oude stijl was en dat was voor 1/3 van de prijs. dus wij hebben het maar gelaten. want als je ziet wat ze in die tuinen zetten en dan daar 1/3 van is best wel veel
Het valt ook altijd wel op dat ze altijd bij mensen komen die een duur huis hebben De gewone arbeider kan dat vaak niet betalen.
Een kennis heeft ooit eens geinformeerd en blijkt dat je zeker 5.000 tot 10.000 euro zelf moet bijleggen. Maar goed dan heb je het natuurlijk wel heeel mooi!
Haha ja mooi zal het dan vast wel zijn, maar ik weet nou niet zo zeker of ik nog van mijn tuin kan "genieten" als ik buiten zit, als ik weet dat het me zoveel geld heeft gekost.
Ik vond het huis afgelopen week echt geen duur huis hoor. Was volgens mij gewoon een tussenwoning in Almere. Juist bij Rob vind ik de dure huizen wel meevallen.
dan vind ik 5.000 tot 10.000 echt niet veel hoor voor een Rob tuin!! huur jij maar eens een hovenier in, ben je al bijna 1.500 kwijt voor klein terrasje leggen en dan heb je nog niet eens de tegels en het zand! maar blijft een bulk geld natuurlijk.. lijkt me overigens wel tof om mijn tuin door Rob te laten doen hoor, vind het altijd prachtig eruit zien en je huisje wordt ook gelijk gestijld!!
Je betaalt de arbeidsloon.. een kennis van mijn stiefvader 'kreeg' zo'n tuin, was zo'n opzet dat iemand anders je opgaf omdat je het zo verdiend had.. nou die kennis kreeg mooi zelf na afloop een forse rekening.. weet helaas niet precies hoeveel.. maar leuke verrassing zeg.. not!