Dinsdag is het zover

Discussion in 'De lounge' started by saartje27, Jan 26, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. saartje27

saartje27 Fanatiek lid

Jan 13, 2007
    2,391
    1
    36
    Nederland
    Bah bah bah.

Gisteren weer met onze Amerikaanse Stafford naar de dierenarts geweest. Ze kwakkelt al een tijd met haar gezondheid.
    Ze heeft zware artrose, hartruis, nier problemen, huidkanker, doof, staar.
    Ze word in juli dit jaar 13, al behoorlijk op leeftijd dus.

Ze had 2 weken geleden pijnstillers gekregen voor haar artrose. Gisteren moesten we dus terug komen voor controle. De pijnstillers werken niet goed. De huidkanker word alleen maar agressiever....kortom er is niets meer voor haar te doen.

Na een nacht wakker liggen hebben we besloten om haar in te laten slapen. Volgende week dinsdag is het zover.

Bah we zien er zo tegen op. Geen hond meer die op je ligt te wachten, geen gesnurk meer van haar, geen geschooi meer aan tafel, geen drollen meer in de tuin, een lege mand....

Mijn man had haar al toen wij samen gingen wonen, en hij heeft het er zo moeilijk mee. Hij wil zich zo groot houden. Ik houd me weer groot voor hem, maar oh wat wil ik graag een potje janken.

Vandaag een mooie urn voor haar uitzoeken en het crematorium bellen.

Damn, wat gaat we haar missen.

2. Only me

Only me Niet meer actief

He bah, wat een vreselijk nieuws! Hopelijk heeft ze tot en met dinsdag geen pijn en kan ze genieten van jullie laatste dagen samen zijn!

Heel veel sterkte de komende dagen/tijd!!!

Liefs!!

3. Milaa

Milaa Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    1,310
    0
    0
    Sterkte! Ik weet precies hie het is :(:(..

4. littledreamer

littledreamer Fanatiek lid

Mar 23, 2009
    3,329
    11
    38
    hier
    Jeetje wat erg!!! Sterkte!

5. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

sterkte, echt verschrikkelijk dit :(

6. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,264
    6,789
    113
    Bah, vreselijk.

Zie ik ook zo tegenop als het zover is. Je weet het met een hond maar toch...

Heel veel sterkte deze week nog.

7. Ginger Lady

Nov 15, 2010
    37
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat naar voor jullie! :(:(

En een potje janken mag best wel hoor. Dat is heel normaal als je je hond af moet staan.

Soms is het echt beter om afscheid te nemen, hoe moeilijk dat ook is. Je hond houdt zich ook groot voor jullie en heeft na zoveel jaren zijn rust dubbel en dwars verdiend. En dinsdag krijgt hij van jullie die rust.

Verwen hem deze week maar extra! Veel knuffelen en lekkere dingen. Geniet nog even van elkaar!

Sterkte

8. wuppie 01

wuppie 01 Fanatiek lid

Jun 1, 2007
    1,817
    10
    38
    Heel veel sterkte krijg er een knoop van in me maag.
    Je weet dat je dit soort dingen ook krijgt als je dieren heb maar het blijft zo moeilijk.
    Heb eind vorig jaar zo staan janken bij de dierenarts toen ik konijn moest achter laten.

Knuffel

9. Vagans

Vagans Niet meer actief

Ik wil je heel erg veel sterkte toewensen!
    Zo te lezen maak je de goede beslissing, maar het is en blijft een verschrikkelijk iets!

sterkte!

10. pardoes

pardoes VIP lid

Apr 15, 2009
    7,655
    1,414
    113
    veel sterkte dat blijven moeilijke dingen.

11. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

May 25, 2010
    7,799
    43
    48
    Heel veel sterkte meid :(

12. Devilschase

Devilschase VIP lid

Dec 1, 2007
    21,155
    8,129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    wat erg meid...heel veel sterkte..
    Wij zijn 3 honden verloren in 10 jaar tijd, de laatste viel op 4 jarige leeftijd ineens dood neer. Heel erg...Hij was gek van Luca, hij beschermde hem ten top en speelde als een dolle met hem. Luc was ook gek van astor. Hij heeft ook afscheid genomen en moest zelfs een beetje huilen/sniffen, was erg ontroerend om te zien. Astor was zo gek van hem dat ik het verplicht vond naar hem toe dat Luca hem nog even gedag kwam zeggen :(

wat misschien mooi is; je kan een hangertje bestellen waar je wat as van je hond in kan doen die je aan een ketting kan dragen. Zitten hele mooie tussen.

13. sweetbel

sweetbel VIP lid

Jan 27, 2010
    5,519
    0
    0
    Heel veel sterkte de komende dagen.. Vreselijk vooruitzicht, maar heel goed dat je die keuze hebt gemaakt!

14. saartje27

saartje27 Fanatiek lid

Jan 13, 2007
    2,391
    1
    36
    Nederland
    Dank je wel allemaal voor jullie lieve reactie's. Het blijft zeker moeilijk, ook al weer je dat voor je aan een huisdier begint. Maar je gaat je zo aan die beesten hechten.

Pffff, nog maar 5 dagen dan komen we zonder onze oude boef thuis.

15. Luuz

Luuz VIP lid

Aug 16, 2008
    23,842
    2,610
    113
    Hier
    Pff meid wat k**... Tja tuurlijk weet je dat het kan gebeuren als je een huisdier neemt, maar het is wel je maatje.. Tenminste, zo zie ik onze hond.. We hebben 2.5 jaar geleden twee honden gekocht.. De Chih Tzu lag ineens dood in de achtertuin toen hij tien maanden oud was..

Heel veel sterkte de komende dagen.. Maak nog heel veel foto's van het beestje en knuffel hem extra veel..

16. Lovetrust

Lovetrust Actief lid

Jan 27, 2010
    390
    171
    43
    Heel veel sterkte! Wij hebben in september ons hondje moeten laten inslapen en nog steeds denk ik soms "pas op de hond ligt achter de deur"

17. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

Jul 25, 2010
    4,056
    884
    113
    Wat erg zeg, maar voor haarzelf is het 't beste... :(
    Heel erg veel sterkte!

18. Senais

Senais Fanatiek lid

Jul 27, 2008
    3,089
    0
    0
    Bah wat ontzettend naar :( Ik heb ook onwijs verdriet gehad van de kat die ik eens moest laten inslapen (die was er al voor mijn geboorte) en mijn ouders waren op vakantie. Je hecht je gewoon enorm aan zo'n beestje.

Heeeeeel veel sterkte, ook voor je man! :(

19. Troetelbeertjes

Troetelbeertjes Fanatiek lid

Feb 26, 2009
    3,314
    1
    0
    Amsterdam
    Heel veel sterkte!

20. Lucia

Lucia VIP lid

Sep 6, 2005