Zijn er hier meiden die ook gossip girl kijken of gekeken hebben? Ik keek het altijd op net 5 maar die zend het niet meer uit. Weet iemand waar ik seizoen 5 kan kijken met het liefst ondertiteling. Jullie zouden me echt helpen. Gr bloem
Ik weet niet waar je t kunt kijken met ondertiteling, maar op youtube zal het ook wel staan, want seizoen 5 is al uit. Ik heb m al gezien, maar ik ben ook echt een verslaafde aan series en koop bijna altijd de orginele dvdboxen Het is wel n leuk seizoen, maar wel met n k*t einde
Normaal zou ik ook wel de originele kopen maar heb al de eerste 17 afleveringen gezien dus dat vind ik eigenlijk zonde maar als het niet anders kan dan koop ik m wel, maar vroeg me gewoon af of je ook kon kijken via Internet zie dat hier wel eens voorbij komen vandaar.
Seizoen 6 is al bijna uit op dvd. Kun je al reserveren op bol.com. Seizoen 6 was het laatste seizoen, serie is nu gestopt Maar de dvd boxen van seizoen 5 en 6 zijn nu best voordelig bij bol en wehkamp
Ik keek het ook altijd, maar het is inmiddels helaas afgelopen. Ik ken geen sites waar je het NLse ondertiteling kunt kijken- volgens mij zijn die er gewoon niet, maar wel meerdere sites waar je het in het Engels kunt kijken- zoals project free tv en sidereel.