3 week ongesteld?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mamavd, 27 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavd

mamavd Fanatiek lid

10 jan 2011
    1.598
    0
    0
    Weet eigenlijk niet of dit hier hoort maar het is al weer 3 maand geleden dat ik een keizersnee heb gehad.
    heb daarna een week of 4 gevloeid en werd nu 3 week terug weer ongesteld, ben het alleen nu nog en best wel erg met helderrood bloed en geen slijm of iets wel bloed stukken ( sorry voor het detail)

is dat normaal na een keizersnede?

als ik op internet zoek kwam ik eerst tegen dat een ongesteld langer kon zijn na je zwangerschap de 1e paar keer maar vind dit wel erg lang.

ga morgen zowiezo de huisarts bellen want ik kom ook enge verhalen tegen van stukje placenta is blijven zitten enzo als je blijft bloeden.... maar wou graag weten of jullie dit ook hadden

2. mama32

mama32 Bekend lid

14 mrt 2010
    949
    0
    0
    Ik ben werkzaam als apothekersassistente!
    Zuid Limburg
    Ik had t zelf ook de eerste keet toen ik ongesteld werd na de bevalling vloeide ik ook 2 weken. Daarna ongeveer 4 maanden, na de geboorte van mila vloeide ik ook onregelmatig ondanks de pil. Ik was toen ook bang dat er iets achter gebleven was. Tindens de bevalling kwam de placenta heel moeilijk los. De huisarts heeft t toen helemaal nagekeken en alles was in orde. Ik zou als jij t zelf niet vertrouwt contact opnemen met de gyn..

3. Superjollie

Superjollie Fanatiek lid

13 feb 2011
    1.821
    72
    48
    Groningen
    Als je twijfelt: contact opnemen met huisarts of gynaecoloog. Heb je je nacontrole bij de gynaecoloog al gehad?

Ik heb dit na de keizersnee niet gehad. Ik vloeide 2/3 weken, ik werd pas weer ongesteld nadat ik stopte met de borstvoeding. Dit was een normale menstruatie.

Deel Deze Pagina