Krijsen bij het naar bed gaan...

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Meijke, 27 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meijke

Meijke Niet meer actief

Onze dochter is geen makkelijke slaper, maar een paar keer heen en weer, kus knuffel speen en dan vertrekt ze na max een half uur wel. Maar sinds vorige week zondag is ze zo overstuur steeds. Als ze boven haar ledikant komt zet ze het al op een krijsen. En meteen compleet over haar toeren.

We zijn die dag ervoor verhuisd. Zou een nieuwe omgeving zo'n grote impact kunnen hebben? Ze heeft hetzelfde ledikant. Zelf heb ik het idee dat er ook fysiek iets aan de hand is, ze kreunde in haar slaap ook vannacht. Bij de HA geweest en die zei dat alles er prima uit zag... Ze zit wel aan haar oortje, maar dat doet ze al weken, dus daar zal ze nu niet zo overstuur zijn denk ik. En de HA zag dus niets.

Als we haar oppakken is het bijna gelijk voorbij, maar in bed troosten lukt niet.

Het is bij elk slaapje en ik vind het zo zielig...al 11 dagen nu.

Wie weet raad...?

2. Babel44

Babel44 Niet meer actief

Aankomende tandjes?

Heeft ze ook verhoging? En blijft ze aan haar oortje zitten? Dan we in de gaten houden, de ha ziet wel eens oorontsteking over het hoofd, een kno-arts heeft veel betere apparatuur om inde oortjes te kijken.

En ik denk ook wel dat een verhuizing impact kan hebben hoor! Vertel haar maar veel waar jullie zijn, en laat haar zien dat alles er nog is. Kan nooit kwaad.

Deel Deze Pagina