Ons zoontje Lukas krijgt een zusje of broertje! Voor een jongetje hebben we al een naam; Thijs. Maar voor een meisje zijn we er nog steeds niet uit. Rodée en Bente staan boven aan ons lijstje, maar misschien hebben jullie nog andere suggesties? Groetjes, Femke
Ja, Bente is inderdaad erg leuk, maar wij dachten, als we nog eventueel een derde zouden krijgen en dat weer een meisje zou zijn, vonden we Bente leuk! Als jongste (ondeugendste) meisje.
Gefeliciteerd Er is ook een namen-pijler, onderin! Maar ik ken een heel lelijk kindje dat Bente heet en ze huilt altijd. Echt een mini-boerin ook.. haha ik zal dus voor Rodée gaan. Maar smaken verschillen.. het is beide niet echt een naam die ik zal geven.. Succes met je keuze hihi.
Ja, wat ik ook nog zat te denken, is Bente wel leuk als ze volwassen is? Hebben jullie nog andere suggesties?
Bent(h)e is een zeer veel voorkomende naam. Rodee heb ik zelf nog nooit gehoord. Ik moet wel aan wennen maar ik vind het wel mooi!
ik vind bente heel erg leuk een andere naam is moeilijk te bedenken zo even ik vind willemijn ook erg leuk
ik vindt Benthe ook erg mooi. Maar voor een meid vindt ik Luna en Faye ook erg mooi. Ik heb al een dochter met de naam Yara
Vind Rodée wel erg apart, me likes apart ! Maar, Benthe is ook een hele leuke naam. Vind Yinthe ook leuk (lijkt er een beetje op) Wij hebben zelf een totaal andere (soort) naam, maar je hebt een goede smaak
Rodée vind ik een beetje gezocht. Ik ken een volassen Bente, alleen met een h, Benthe. Dus ik ga daarvoor.