Wij gaan eind augustus naar Euro Disney. Nu hoorde ik dat de tassen worden gecontroleerd voor dat je het park in gaat. Wat mag je wel en niet meenemen in je tas? ( voor eten/drinken)
Tassen kunnen gecontroleerd worden maar dat hoeft niet. Wij zijn er pas geleden ook nog geweest en ik kon ook gewoon zo doorlopen, het zijn meer die jongeren in grote groepen die ze er uithalen i.v.m drugs enzo.. Schrik trouwends niet als je bij de ingang bent en vlak voor de ingang, staan zwaar bewapende soort van soldaten met grote geweren, voor de veiligheid. Wat er nou precies wel of niet in je tas mag weet ik eigenlijk ook niet..
Wij zijn in 2005 geweest en werden bijna altijd aangehouden. Nou, wij hadden 2 dagen picknick en drank bij, maar daar werd niets van gezegd. Zijn elke keer gewoon kunnen doorlopen. Dacht ook dat er iets op gezegd ging worden, maar dat is dus niet.
je mag niets geen eten het park mee op nemen wel mag je het mee nemen naar de picknick weide. (staat trouwens ook op de site)
nouw wij hadden geen echte boterhammen bij...maar gewoon koekjes en snoepjes enz....en drinken ook gewoon hoor, blikjes flesjes pakjes...werden iedere dag gecontroleerd, maar nooit probs gehad.
ze controleren op wapens en drugs etc - puur voor de veiligheid dus. Dat je geen eten of drinken mee mag nemen is van héél lang geleden- daar ging het park bijna failliet op zover ik weet. Maar je mag gewoon eten en drinken meenemen alleen mag je dit (natuurlijk) niet opeten op terasjes van restaurantjes etc.
Oke ik hoorde van mijn tante dat alle drinken en eten die jij mee naar binnen loopt weg gegooit moet worden. Er zal een grote contener staan waar alles in gegooit wordt
mijn man (disney - gek en weet er nog meer vanaf dan ik) vraagt zich af wanneer je tante voor het laatst geweest is ? Het is ooit wel zo geweest hoor. Maar onze tassen zijn ook weleens vaker gecontroleerd en daar zat best eten en drinken in - maar we mocht met die spullen gewoon weer doorlopen. Misschien is het anders als je hele koelboxen mee naar binnen neemt?
je mag geen glazen flesjes en blikjes meenemen voor zover ik weet ivm gevaar. maar verder gewoon plastic drinkflesjes nooit problemen mee gehad. wij zijn in december geweest en werden gewoon elke dag gecontroleerd. zelfs soms met een scanner. is echt idd voor wapens ed. niet om te kijken of je eten bij je hebt.
dit vond ik op de website: Het is niet toegestaan eten en drinken mee te nemen naar de Disney® Parken. Meegebracht eten kunt u nuttigen op de picknickruimte tussen de Gastenparkeerplaats en de Parkingangen..
Ik ben er 5x geweest en idd de laatste 3x tassencontrole gehad. Is voor wapens enzo, ik heb tot nu toe altijd eten en drinken meegenomen naar binnen.