Roddelende buurvrouw

Discussie in 'De lounge' gestart door Skatje, 17 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wwrr

wwrr Fanatiek lid

14 mei 2013
    1.280
    448
    83
    Ze gaan haar echt niet uitlachen hoor. Ik zit in zo'n beetje hetzelfde schuitje op dit moment ts, en ben gisteren bij de politie geweest. Die pakken het heel goed op en sturen er mensen naartoe. Bij ons is het zo dat ze met van alles dreigen omdat onze buren echt overal last van hebben. Je moet het zo zien dat als ik de wc doortrek dan veroorzaak ik geluidsoverlast. Nou is dat al een probleem sinds twee jaar geleden, toen we hier kwamen wonen, maar ze beginnen nu tegen mijn dochter van twee jaar te schreeuwen en dreigementen te uiten mbt mijn gastouderopvang en nog veel erger dingen. Daar ligt voor mij de grens. Terug schreeuwen is voor mij geen optie, met ze praten lukt echt niet. De politie kan je helpen hierbij!

2. MamaR

MamaR Fanatiek lid

4 jul 2010
    3.420
    17
    38
    Als je het dan toch onder die noemer wil plaatsen dan is het geen smaad, maar laster. wat de buurvrouw rondverteld is namelijk niet de waarheid en daar ook niet op gebasseerd.
    Toch ben ik van mening dat het nogal overdreven is om hiervoor direct contact met de wijkagent op te nemen. Het is niet iets wat al vaker voorgekomen is.

3. MamaR

MamaR Fanatiek lid

4 jul 2010
    3.420
    17
    38
    Want jij vind dreigen hetzelfde als roddelen?
    Tuurlijk als dit verder gaat moet er iets gebeuren. Maar om nu meteen naar de wijkagent te rennen, nee...

4. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Nou ik ga hier de wijkagent niet bij betrekken. Bedreigen gaat inderdaad wel verder dan roddelen, maar deze mevrouw is wel doelgericht op een klant van mij afgestapt.

Ik ben nog steeds aan het twijfelen of ik er iets van zal zeggen. Ik ga eerst nog even met de vader van de kindjes in gesprek over wat ze exact heeft gezegd en of hij 100% zeker is over wie het heeft gezegd, even het huisnummer vragen en zo. Het zit me nu ook nog te hoog, sowieso even 'afkoelen' zodat ik het zelf ook zakelijk kan benaderen.

5. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Bedankt voor de correctie. Ik bedoelde idd laster.

Je weet niet of het vaker voorkomt. Dit is de eerste keer dat iemand het tegen ts vertelt. Het gaat allemaal achter haar rug om.

Deel Deze Pagina