Zoals de titel al zegt, post hier de leukste/liefste/grappigste of schattigste foto van je kat(ten) en/of poezen Ik trap af! Na een week van elkaar gescheiden te zijn geweest, kunnen ze eindelijk weer bij elkaar liggen! Bekijk bijlage 197616
Bekijk bijlage 197623 Bekijk bijlage 197625 Amy *ergens in de bodywarmer* en Pam op het lekkere warme plekje
Hier helaas geen katten in huis want een superallergische man... maar mag ik even zeggen: OMG wat supercute!!!!!!! looooooooooooooove this topic
Ja echt superschattig!! Hoewel ze daar niet eens klein voor hoeven zijn, mijn moeder heeft zo'n echte theemuts rondlopen thuis, en die is ook echt hartstikke schattig... aartslui, maar heul schattig Overigens is mijn lief pasgeleden nog naar de huisarts geweest, of ie asjeblieft nog een keer getest kon worden op de allergie, want dan konden we misschien toch een kat. Lief van hem he! Maar de huisarts zei: no way, vergeet het maar, ain't gonna happen. Dus
Nee, zijn beide Main Coon's, hebben er inderdaad wel wat van weg. Ook geweldige karakters, zijn echt onze "kindjes".