Dag dames. Ik liet vandaag bij de ha een uitstrijkje doen vanwege mijn verleden (hpv virus) en omdat ik de laatste tijd steeds last heb van krampen in mijn onderbuik. Rond de eierstokken en dat het erg pijnlijk kan zijn als ik en mijn vriend een leuke avond hebben. Vorige week was ik bij de andere ha vanwege de krampen en zij ging voelen van binnen om te kijken of mijn eierstokken waren opgezet, dat waren ze niet maar wel was mijn bmm erg gevoelig toen zij ging voelen. Na het uitstrijkje afnemen vandaag zei mijn dokter dat hij mijn baarmoedermond erg rood vond. Nu moeten we afwachten op de uitslag maar vroeg me af of er hier iemand weet wat het kan zijn? Of er ervaring mee hebben? Erg lastig te zoeken op internet. Liefs
Hoi! Ik denk dat ik weet wat je dokter eigenlijk bedoelde, en dat is dat je wat last hebt van baarmoedermonderosie. Ik heb het ook, geheel onschuldig alleen vervelend omdat het vrijen hierdoor niet te diep kan want dan verlies ik bloed. Baarmoedermonderosie (Ectropion van de baarmoedermond) - Aandoeningen | Gezondheidsplein.nl Hier meer info. Ik zeg niet dat hier je kramp vandaan komt, sowieso goed dat je naar de dokter bent geweest voor een uitstrijkje. Maar ik denk dat dit is wat de dokter bedoelde met dat het wat rood zag.
Dankje voor de link! Het zou best kunnen dat ik dat heb, tijd geleden werd er mij gezegd tijdens de onderzoeken naar het hpv virus dat mijn baarmoederslijmvlies iets naar buiten kwam en dat kon gaan bloeden na de vrijpartij dus dat herken ik zeker wel. Alleen ik heb vaker een uitstrijkje gehad bij dezelfde dokter en dit is voor het eerst dat ie zag dat me bmm erg rood was.... Ik ben iig benieuwd naar de uitslag over 2 weken