hoi hoi dames ik heb jullie hulp nodig haha ik moet voor vrijdag iets leuks hebben voor mijn man.. ik wil graag iets persoonlijks geven want altijd geef ik iets met de kleine erop ook heel erg leuk, maar wil nu echt iets geven van ons samen als jullie snappen wat ik bedoel... wie heeft er een leuk idee?
@ twisted angel; staan leuke dingen bij maar niet helemaal wat ik zoek ontzettend bedankt want het zijn ook leuke cadeaus voor andere momenten. @nickyz; helaas heb ik al gedaan vorig jaar bedankt voor de tip! iemand anders nog iets hahaha
Dagje/nachtje weg? Samen lekker uit eten erbij en dan iets leuks/kleins geven? Euh, ring, horloge.. of iets wat hij leuk vindt? De mijne haat sieraden, en heeft zelfs zijn trouwring niet om.. haha. succes met plannen Zet je wel neer wat je hebt gekozen? (ik ben niet nieuwsgierig hoor )
dacht ook aan een dagje weg... lekker etentje plannen en miss hotelletje boeken voor een nacht? en dan een mooie kaart geven met mooie tekst erop, met lekkere parfum? mooi kledingstuk? of een mooie foto van jullie samen ingelijst. Alvast heel veel plezier!