Sudocreme! werkt echt super. Als haar billetjes een beetje rood zijn smeer ik al en bij de volgende luier wisseling is de roodheid vaak al weer weg.
Helemaal vergeten trouwens, maar billenbalsem van Weleda werkt hier ook heel goed! Smeert ook erg lekker
Weleda Billenbalsem! Lekker natuurlijk, super spul! Gebruik het zelf ook wel eens als ik wondjes heb oid
Mijn been was een keer schraal toen sudocreme gesmeerd. Dat brande enorm, wat een pijn. Doe dat me kinderen echt niet meer aan. Hier gebruiken we bepanthen en als het erg is een zalfje bij de dokter.
Oh bah zeg! Idd handig op jezelf uitproberen haha.. Weleda brandt dus niet dames! Erg fijn in knijp tube ook'
op kdv waar ik werk. gebruiken wij sudocreme, soms hebben ouders zelf bepanthen mee, als het echt vuurrood is, ik merk dat het laatste beter werkt en de roodheid bij de volgende verschoning als aardig is weggetrokken. bij open billen nooit cremes gebruiken want dit houd het nat, wij gebruiken voor open billetje maïzena en dit werkt echt super.