Rode bloedcellen in urine

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door krissy85, 7 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. krissy85

krissy85 Lid

20 aug 2012
    59
    0
    6
    verzorgende in verpleeghuis
    alkmaar
    Hoi meiden, ik loop al weken rond met het gevoel dat ik een blaasontsteking heb. Dit is nu al 3x opgevangen en op kweek gezet maar niks uitgekomen. Eergisteren kreeg ik krampen alsof ik ongesteld was en rugpijn. Weer urine opgevangen. Daar kwam uit dat ik rode bloedcellen in mijn urine had. Assistente zei ery +++. Maar geen urineweginfectie. Zijn er meer dames die dit soort klachten hebben maar waar ook steeds niks uitkomt? Word er een beetje onzeker van.

2. Valenti

Valenti Actief lid

11 feb 2013
    457
    15
    18
    Ik had ook een ruime tijd wat vage klachten, zoals moeilijk plassen en beetje branderig gevoel en alsof het erg strak zat daar beneden. Niets kwam er uit de kweek. Nu moest ik voor m'n bekken bij de bekken fysio zijn en daar bleek m'n bekkenbodem spieren te zijn verkrampt en nu die meer ontspannen zijn is het plasprobleem ook weg.
    Vorige week de buikgriep gehad en weer veel over moeten geven en toen sloeg direct de kramp weer in m'n bekkenbodem.

Misschien dus een bezoekje aan de fysio

3. Kiekeboe4

Kiekeboe4 Niet meer actief

hier precies hetzelfde. Ha doet er niks aan;)

4. Lies30

Lies30 Fanatiek lid

1 nov 2014
    1.019
    28
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Zuid-Holland
    Een beetje bloed in de urine is niet erg, een infectie is het pas als er ontstekingscellen worden gevonden. Enige wat ik je kan adviseren is goed te drinken.
    Verder herken ik je klachten zeker! Was er rond einde 1e trimester en begin 3e van overtuigd een blaasontsteking te hebben.. Not!
    Schijnt bij zwanger zijn te horen omdat je lijf veranderd (qua druk op de blaas, banden etc). Een test is zo gedaan dus bij twijfel gewoon nog een keer gaan!

Deel Deze Pagina